Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس، شهرآورد ۹۸ تهران را به یک فینال تشبیه کرد و گفت:‌ پرسپولیس در این بازی بیشتر از استقلال به برد نیاز دارد. الان استقلال شرایط بهتری دارد اما ممکن است در طول بازی هر اتفاقی رخ دهد.

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس عصر امرو در نودوهشتمین شهرآورد پایتخت به مصاف استقلال خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که نتیجه این دیدار در تعیین تکلیف قهرمان لیگ امسال،  تاثیر مستقیم دارد.

گابریل کالدرون در مورد دربی تهران، خاطره حضور در شهرآورد، شانس موفقیت سرخپوشان در این دیدار و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر خواهید خواند.

دربی امروز را چطور می‌بینید؟

دربی همیشه یک بازی ویژه است و فرقی نمی‌کند که جایگاه تیم‌ها کجا است. الان استقلال شرایط بهتری در جدول دارد اما ممکن است در طول بازی هر اتفاقی رخ دهد.

بهترین خاطره شما از زمان حضور در شهرآورد چیست؟

برتری در این دیدار تجربه واقعا خوبی بود. اینکه در ورزشگاه مملو از هواداران توانستیم به برتری برسیم و در پی آن هواداران خوشحال ورزشگاه را ترک کنند برای من افتخار بزرگی بود.

این دربی شرایط متفاوتی دارد چرا که هر دو تیم در رقابت برای قهرمانی هستند و سه امتیاز این دیدار می‌تواند تاثیر مستقیم در روشن شدن تکلیف قهرمان داشته باشد.

درست مثل یک فینال است. پرسپولیس بیشتر از استقلال به برتری در این دیدار نیاز دارد اما این را هم در نظر داشته باشیم تا جایی که من می‌دانم استقلال مدت زیادی است که در شهرآورد لیگ به برتری نرسیده است.

چند سال بعد از شیوع ویروس کرونا، سرانجام هواداران به ورزشگاه خواهند آمد. این اتفاق را چطور می‌بنید؟

این اتفاق بسیار قشنگی است. فوتبال به هواداران نیاز دارد. در طول دوران کرونا که ورزشگاه‌ها خالی بود انگار فوتبال چیزی گمشده داشت.   فوتبال با هواداران زیبایی دوچندانی دارد.

در شهرآوردی که شما موفق به برتری برابر تیم آندره‌آ استراماچونی شدید، با یک تعویض طلایی توانستید شرایط را تغییر دهید. زمانی که شما مهدی عبدی جوان بدون تجربه بازی در تیم اصلی را وارد زمین کردید فکر می‌کردید که او بتواند شرایط را تغییر دهد؟

قطعا. برای هر تعویض برنامه دارم و من عبدی را به زمین فرستادم تا او گلزنی کند که او هم این کار را انجام داد. دربی متفاوت از سایر بازی‌ها است و باید از لحاظ روحی و روانی تیم و به ویژه بازیکنان جوان را آماده کنید.

منبع: ایرنا

انتها ی خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گابریل کالدرون بازی استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۳۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!

آلومینیوم اراک موفق به شکست پرسپولیس در جام حذفی شد.

طرفداری | مجتبی حسینی حالا خوشحال‌ترین مرد ایران است.

مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک پس از برتری برابر پرسپولیس گفت:

بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد.

دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

هواداران ما همیشه سعی کردند انرژی بدهند. استقلال و پرسپولیس همیشه در شهرستان‌ها طرفداران خودشان را دارند، اما جو استادیوم خیلی خوب بود. خوشحالم بازی هیجان‌انگیزی شد. خوشحالم مردم از این قضیه لذت بردند و در نهایت ما برنده شدیم.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!