Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ تا پایان فصل وضعیت لواندوفسکی را مشخص خواهد کرد

در چند روز گذشته حواشی زیادی در مورد شرایط تمدید قرارداد روبرت لواندوفسکی به وجود آمد‌ه‌اند و رسانه‌ها خبر از عصبانیت لواندوفسکی به دلیل تعلل مدیران بایرن مونیخ داده‌اند. با این حال به نظر نمی‌رسد که بایرن مونیخ به این سادگی مهاجم خود را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نقل از پاتریک برگر و کری هاو از خبرنگاران اشپورت آینس، خبری که دیروز یان اوگه فیورتوف خبرنگار نزدیک به ارلینگ هالند منتشر کرد، افراد داخل باشگاه بایرن مونیخ را شگفت زده کرده است. این احتمال و گمان وجود دارد که کمپ هالند به کمک این خبرنگار نروژی از نام بایرن مونیخ برای تحت فشار قرار دادن باشگاه‌های اصلی علاقه‌مند به هالند مانند منچستر سیتی استفاده کنند. لواندوفسکی هنوز تصمیمی برای آینده خود نگرفته است. بایرن می‌خواهد تا پایان فصل وضعیت لواندوفسکی را مشخص کند زیرا آن‌ها نمی‌خواهند با شایعات فراوان در مورد بازیکنی مانند لواندوفسکی به پیشواز پنجره نقل و انتقالاتی تابستان بروند. سران این باشگاه خواهان حفظ روبرت لواندوفسکی است و از اهمیت او برای تیم خبر دارند. آن‌ها از طریق یولیان ناگلزمان به لواندوفسکی در اینباره اطمینان داده‌اند. اما سران بایرن فعلا شرایط را برای مذاکره با پینی زهاوی، مناسب نمی‌بینند. با این حال فیورتوف به این خبر اشپورت آینس در اکانت توئیتری خود واکنش نشان داده و گفته منتظرم تا این افراد درون باشگاه به همه ما بگویند که چه چیزی از اخبار من، درست نیست.

به نقل از کریستین فالک نیز، اولیور کان مصمم به تمدید قرارداد روبرت لواندوفسکی است. سران بایرن در تلاشند تا با افزایش حقوق لواندوفسکی برای تمدید قرارداد، کنار بیایند. (تخمین زده می‌شود در حال حاضر بایرن مونیخ 24 میلیون یورو به لواندوفسکی پرداخت می‌کند). انتظار می‌رود کل پکیج تمدید قرارداد لواندوفسکی تا سال 2025 علاوه بر پادش‌ها، حداقل 85 میلیون یورو هزینه داشته باشد. در بایرن می‌دانند که با رسمی شدن خبر انتقال هالند به منچستر سیتی، آن‌ها موقعیت بدی در مذاکرات با پینی زهاوی خواهند داشت. زیرا دیگر هیچ جایگزین مناسبی برای لواندوفسکی در آن زمان وجود ندارد و امکان دارد زهاوی درخواست پول بیشتری کند. به نقل از کیکر اگر قرارداد لواندوفسکی که تا سال 2023 اعتبار دارد تمدید نشود، تا زمانی که باشگاه جانشین مناسب این بازیکن را پیدا نکرده باشد به او اجازه خروج نمی‌دهد.

اخبار داغ 

مازیار زارع: تا دقیقه 90 به یزدانی و مرادمند قول داده بودند آنها را در استقلال حفظ می‌کنند حشمت مهاجرانی در بیمارستان بستری شد! + عکس حمله یورگن کلوپ به رکورد بیل شنکلی مقابل آرسنال؛ توپچی ها، حریف محبوب فیرمینو پاتریس اورا: با این ترکیب بی‌کیفیت یوونتوس، الگری معجزه کرده است! 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: روبرت لواندوفسکی تمدید قرارداد بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۳۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید

ستاره انگلیسی هر بازی به آمار تعداد گل های خود اضافه می کند.

طرفداری | هری کین، مهاجم انگلیسی بایرن مونیخ به آمار 400 گل در کل دوران حرفه ای خود رسید.

بایرن مونیخ در هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا میزبان آینتراخت فرانکفورت بود و به لطف بریس هری کین، مقابل این تیم به پیروزی 2-1 دست یافت. هری کین با این دو گل، به آمار 400 گل زده در دوران حرفه ای خود برای باشگاه و کشورش رسید. هری کین تا به امروز با پیراهن تیم ملی انگلیس، تاتنهام، بایرن مونیخ، میلوال، لیتون و لسترسیتی موفق به گلزنی شده است. گل های هری کین به تفکیک تیم:

تاتنهام؛ 280 گل تیم ملی انگلیس؛ 62 گل بایرن مونیخ؛ 42 گل میلوال؛ 9 گل لیتون؛ 5 گل لسترسیتی؛ 2 گل

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید
  • گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)
  • گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • کمک بایرن به کین