Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت فرهنگ سازی مناسب در زمینه های مختلف استان وارد مدار توسعه می‌شود.

امین درخشان در جلسه شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه زیربنای توسعه در همه نقاط جهان و ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد فرهنگ است و باید با سلاح فرهنگ به مقابله با آسیب‌ها و کمبودها و محرومیت‌ها برویم اظهار کرد: در صورت فرهنگ سازی مناسب در زمینه های مختلف استان وارد مدار توسعه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد برای خروج از محرومیت نیازمند کار فرهنگی در زمینه‌های مختلف است بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی استان پیشانی حوزه فرهنگ بوده که کارشناسان خبره و مدیران فرهنگی عضو آن هستند و با خرد جمعی و برنامه‌ریزی اصولی و همچنین اجرای مصوبات می‌توان در حوزه فرهنگ موفق عمل کنیم.

وی به اهداف برگزاری اجلاسیه اشاره کرد و گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دوره به شورای فرهنگ عمومی استان‌ها بها و اهمیت بیشتری می دهد و موید آن سفرهای دبیر شورای فرهنگ عمومی به استان‌های مختلف برای شنیدن حرف اعضای شورا دغدغه‌های آن‌ها و رفع مشکلات است.

به گزارش ایسنا، درخشان با بیان اینکه همه اعضای شورای فرهنگ عمومی استان افرادی دغدغه‌مند در حوزه فرهنگی هستند گفت: با برنامه ریزی اصولی اجرای مصوبات گام مهمی در راستای توجه به حوزه فرهنگی استان برداشته خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كهگيلويه و بويراحمد یاسوج استانی فرهنگی شوراي فرهنگ عمومي کهگیلویه و بویراحمد شورای فرهنگ عمومی حوزه فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیت الله محمدی لائینی دراین نشست افزود: لایه اول فرهنگ همان باور است، روزانه باید باور‌ها و ایمان خودمان را قوی کنیم؛ ضعف معرفت و باور دینی اولین مسئله در حوزه فرهنگ عمومی است.

وی گفت:امیدواریم که جلسه شورای فرهنگ عمومی به خروجی مطلوب ولو سی‌درصدی برسد، قلیلی که در حال تقلیل نباشد و در حال تکثیر باشد خوب است، مثلا همین مسئله‌های زاد و ولد و ازدواج.که نیازمند توجه بیشتر است.

آیت الله لائینی تصریح کرد: تولید انسان در کنار صنعت و کشاورزی مهم‌تر و  پاشنه‌آشیل‌های جدی امزوز کشور است، یکی از مشکلات دستگا‌ه‌های اجرایی ما این است که مسئولینش این را باور ندارند مثلا در بحث رعایت پوشش، آنها را هم باید به این اصول فرهنگی با برگزاری کلاس و دوره باورمندتر کرد.

وی تاکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، تعاونی‌ها، دانش‌بنیان، صنایع خانگی، کشاورزی و ... حوزه‌های مشارکت مردم است، سال گذشته سال مانع‌زدایی بود قطعا اول موانع یا گره‌های سر راه حرکت ماشین اقتصاد و تولید را مشخص کردید، برداشتن آن موانع خودش اولین عامل برای جهش تولید است.

دیگر خبرها

  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • لزوم توجه به باورهای فرهنگی جامعه
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود
  • نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است