Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر مدیرکل بحران استان بوشهر گفت: با توجه به مواج بودن خلیج‌فارس تاکنون ۱۶ نفر از ۳۰ سرنشین شناور مغروقی در آب‌های خلیج‌فارس نجات یافته‌اند و جست‌وجو همچنان ادامه دارد.

جهانگیر دهقانی در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با آخرین وضعیت کشتی اماراتی مغروق در آبهای عسلویه اظهار کرد: حوالی ساعت ۳ بامداد یک فروند کشتی اماراتی حامل خودرو در ۳۰ مایلی عسلویه دچار حادثه شد و چندی ساعت پیش به‌طور کامل غرق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد:  عملیات جست و جو برای ۳۰ خدمه این شناور از صبح امروز آغاز شده است و تاکنون ۱۶ نفر از آنها نجات یافتنه‌اند.

مدیرکل بحران استان بوشهر تصریح کرد: عملیات جست‌وجو برای یافتن ۱۴ سرنشین دیگر کشتی اماراتی ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: غرق شدگی کشتی اماراتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۴۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد

ایسنا/یزد با ایثار یک هموطن، ششمین اهدای عضو سال جاری در یزد رقم خورد.

دکتر «سید کاظم رضوی» معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در این باره تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه با ایثار و فداکاری خانواده مصطفی سلطانی ۶۳ ساله که به علت ‌خونریزی مغزی، دچار مرگ مغزی شده بود در بیمارستان شهید دکتر رهنمون یزد به وقوع پیوست.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، این مسئول عنوان کرد: کبد این ایثارگر حیات در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز نجات بخش جان یک بیمار نیازمند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نجات ۲۹ دریانورد هرمزگان از شرایط اضطرار/ ۳ فوتی و ۷ مجروح
  • نجات ۲۹ دریانوردی هرمزگانی/ ۳ فوتی و ۷ مجروح در سانحه آتش سوزی لنج
  • سه فرد گرفتار در ارتفاعات کوه سیاه لنده نجات یافتند
  • ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان نجات یافتند
  • جنگ دریایی بی‌سابقه میان ارتش یمن و آمریکا و انگلیس در ۴۸ ساعت گذشته
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • ادعای سنتکام درباره انهدام یک قایق سطحی بی سرنشین یمن
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • زن بمی بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود