Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: پس از پنج سال شرایط منع صدور مجوز احداث مرغداری گوشتی و تخم‌گذار در استان برداشته شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج ،  به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ، سید علی احمدزاده در نشست ستاد تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: صدور مجوز تاسیس مرغداری در همه مناطق استان بعد از انجام مقدمات و تشریفات اداری مشکلی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه از سرمایه گذاران و متقاضیان پرورش طیور در این استان حمایت می‌کنیم و تسهیلات لازم در اختیار آنها قرار می‌دهیم، عنوان کرد: صدور پروانه پرورش مرغ، چه تخم ‌گذار و چه گوشتی ممنوع بود در حالی حدود نیمی از گوشت مرغ و تخم مرغ مصرفی خود را تولید می‌کرد.

احمدزاده ابراز کرد: دلیلی ندارد با چنین شرایطی ایجاد مرغداری در استان منع باشد در حالی که برای تامین مرغ و تخم مرغ باید از استان‌های همجوار و با قیمت بالاتر هم با مشکلات عدیده‌ای مواجه شویم.

وی تصریح کرد: اگر صنعت مرغداری در استان رونق یابد علاوه بر ایجاد اشتغال و تامین مرغ و تخم مرغ، چنانچه مازاد تولید داشته باشیم می توانیم به کشورهای همسایه هم صادرات داشته باشیم. 

احمدزاده به صدور مجوز برای احداث کشتارگاه در یاسوج، دهدشت و گچساران تاکید کرد و افزود: از متقاضیان کشتارگاه در استان به خوبی استقبال می شود و تسهیلات لازم در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی از آزادسازی صدور مجوز نانوایی در یاسوج خبر داد و گفت: مجوز نانوایی در یاسوج آزاد شود و به متقاضیان مجوز نانوایی‌ها تسهیلات لازم اعطا می‌گردد.

احمدزاده با بیان اینکه دلیلی ندارد که کیفیت و کمیت نان در یاسوج اینقدر پایین باشد و مجوزی هم صادر نشود، ادامه داد: باید نانوایی‌ها زیاد شوند تا هم دسترسی برای مردم آسان و کمبودها برطرف و هم ایجاد رقابت و افزایش کیفیت نان شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: با افزایش نانوایی‌ها هر جایی که کیفیت پایین بود سریع مجوز آنجا لغو می‌شود. 

احمدزاده به حمایت بی چون چرا از میدان میوه و تره بار یاسوج تاکید کرد و گفت: این میدان باید برپا بماند و دست سوداگری و مافیای میوه در یاسوج کوتاه شود و میوه با کیفیت و نرخ واقعی در اختیار مردم قرار گیرد.

وی نظارت مستمر بر میوه فروشان و برخورد شدید با گران فروشان میوه و تره بار تاکید کرد و گفت: تعزیرات باید با دو برابر ظرفیت پای کار بیاید و دستگاه های مرتبط حمایت کنند. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تامین کالاهای اساسی ایام عید و افزایش بازرسی ها، گشت ها و نظارت کامل بر بازار استان تاکید کرد.

دادستان قزوین: مجازات اخلالگران در بازار مرغ باید سنگین‌تر از جریمه باشد نخستین جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی در رفسنجان برگزار شد + تصویر احتمال تغییر قیمت میوه شب عید/ دلایل افزایش قیمت تخم مرغ مشخص نیست

احمدزاده استقبال از مهمانان نوروزی و فراهم بودن امکانات و ارائه خدمات لازم از سوی دستگاه‌های مربوطه و همچنین رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و نظارت بر آن را فوق‌العاده ضروری اعلام کرد.

انتهای پیام/544/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشاورزی کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد صدور مجوز تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان