Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@07:15:27 GMT

همه برای رفع کاستی‌ها و نابسامانی‌های انزلی کمک کنند

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۴۱۸۷

همه برای رفع کاستی‌ها و نابسامانی‌های انزلی کمک کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین در جلسه شورای اداری شهرستان انزلی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر استمرار انقلاب، اظهار کرد: با وجود فراز و فرودهای بسیار انقلاب از ابتدا تا کنون، نیاز به مبارزه با فساد همچنان احساس می‌شود.

وی به شعار دولت سیزدهم در مبارزه با فساد اشاره کرد و افزود: سران سه قوه برای مبارزه با فساد و گسترش عدالت و قانون باید دستورالعمل مناسب را تدوین کرده و مدیرانی را نیز در این راستا منصوب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام‌شمس الدین ادامه داد: این دولت با شعار جوان گرایی و روحیه انقلابی بر روی کار آمده و در سطح کلان کشور نیز از وزیران جوان استفاده شده است.

وی اظهار کرد: ایجاد تشویش در فضای مجازی برای انتصاب مسئولانی که معرفی می‌شوند شایسته نیست.

امام جمعه انزلی تاکید کرد: من در انتخاب فرماندار جدید هیچ دخالتی نداشتم و این انتصاب تصمیم استانداری بوده و از این انتخاب نیز حمایت می‌کنم.

حجت الاسلام شمس الدین اضافه کرد: همگان باید برای رفع نابسامانی‌ها، عقب ماندگی‌ها، فسادها و کاستی‌های موجود در شهرستان در راستای تحقق شعارهای دولت سیزدهم کمک کنند.

گفتنی است در این جلسه «محمدپور خوش سعادت» به عنوان سرپرست فرمانداری انزلی معرفی شد و از تلاش‌های «امیر جانبازی» سرپرست فرمانداری این شهرستان قدردانی شد.

کد خبر 5449317

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری بندرانزلی مراسم تودیع و معارفه جواد شمس الدین بوشهر حوادث چهارشنبه سوری کرمانشاه ویروس کرونا نوروز گرگان چهارشنبه آخر سال آمار کرونا آیت الله علوی گرگانی عکس استانها خراسان رضوی سفرهای نوروزی مشهد نوروز 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم پشت تریبون ایستاد و گفت: ما سال ۱۴۰۱ یادبود مرحوم گل اقا را داشتیم و این پیشنهاد مطرح شد جشنواره محلی مربوط به ایشان ملی شود تا خدماتی به حوزه طنز ارائه شود. دنیای طنز فومنی معتقد و منتقد است و طنز امروز باید به این دنیا برسد. من به عنوان مخاطب گل آقا به خاطر می‌آورم که این مجله تا چه حد مورد اقبال مردم بود. اینطور نبود که یک مجله ساده باشد بلکه گل آقا صراحت عمومی داشت. طنز کارکرد عمومی دارد و مردم با آن همراه هستند.

مهدی‌پور با اشاره به نقدهای وزیر نسبت به وضعیت طنز و طنزنویسی گفت: ما در جریان کمبودها و کاستی‌های این حوزه هستیم و وقتی این رویداد رشد قابل توجهی داشته و در دو سال آثار رسیده رشد بیش از دو برابری داشته است، این بیانگر توجه ویژه به این حوزه است که البته باید بیشتر هم شود.

مهدی‌پور در پایان سخنانش گفت: ما تلاش می‌کنیم نخبگان این حوزه تقویت شوند و بتوانند کارهای انتقال تجربه را به خوبی انجام دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • حمایت قوه قضائیه از اقدامات دولت
  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد 
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • معاون رسانه ای وزیر ارشاد با مهر از کاستی های حوزه طنز می گوید
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • نابسامانی در ثبت نام اینترنتی تایر و کمبود تایر سواری رینگ ۱۳ و ۱۴
  • مهمترین اخبار دهم اردیبهشت/علت بارش‌های سنگین جنوب کشور