Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:16:46 GMT

رزمایش همدلی و احسان در خواف و رشتخوار

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۴۳۳۰

رزمایش همدلی و احسان در خواف و رشتخوار

ایسنا/خراسان رضوی شرکت معدنی اپال پارسیان سنگان چهارمین رزمایش همدلی و احسان را پنج شنبه ۲۶ اسفندماه جاری در شهرستان های خواف و رشتخوار برگزار کرد.

مدیرعامل اپال پارسیان سنگان در حاشیه این رزمایش به ایسنا گفت: اپال پارسیان تا کنون ۱۳ هزار بسته معیشتی به ارزش ۷۰ میلیارد ریال توزیع کرد.

شهرام سلطانی افزود: این شرکت در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود در حوزه سلامت نیز ۸۰ میلیارد ریال هزینه کرد و برای برای تکمیل طرح اورژانس شهر خواف نیز اعتبار ۲۰ میلیارد ریال دیگری تخصیص می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌وی اعلام کرد: برای ساخت باند دوم جاده سنگان، خواف به تربت حیدریه تا کنون ۱۵۰ میلیارد ریال پرداخت شد و به نسبت به پیشرفت طرح پیش گفته شده، تخصیص اعتبار ادامه خواهد یافت.

سلطانی اظهار کرد: در چهارمین رزمایش همدلی و احسان اولا پارسیان سنگان و در آستانه نیمه شعبان و نوروز باستانی، ۲۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال بین خانواده های کم درامد شهرستان های کم برخوردار خواف و رشتخوار توزیع می‌شود.

فرماندار خواف نیز در سخنرانی خود در این رزمایش گفت: در سه ماهه اخیر، ۱۳ هزار بسته معیشتی برای نیازمندان خواف تهیه و تامین شد.

مهدی عباس پور افزود: این بسته‌های معیشتی شاید از حیث مالی ناچیز باشد اما از لحاظ معنوی ارزشمند است.

وی از مدیران صنعتی و معدنی قدردانی کرد و خواستار تداوم این کمک‌ها شد.

فرماندار خواف با بیان این که فرهنگ انفاق را باید تقویت کنیم افزود: برای جهش امور، به همدلی و هم افزایی در راستای اهداف انقلاب نیاز داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها خواف رشتخوار سنگان میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود

سخنگوی شورای ائتلاف گفت که جلسه منتخبان مجلس دوازدهم امروز برگزار می‌شود. - اخبار سیاسی -

امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اعلام خبر برگزاری نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت شورای ائتلاف به خبرنگار سیاسی تسنیم گفت: این نشست امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

اختصاصی| لیست 16نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

 

وی افزود: این روزها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزار میشود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزار میکند و امیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

رسولی در پایان با اشاره به برخی تخریب‌ها گفت: برخی روشی جز بی‌اخلاقی و تخریب ندارند، بی‌محلی سیاست ما به این قلیل افراد است. مسئله ما مردم و کشور است و با عنایت به رهنمودهای رهبرانقلاب در باب وحدت و پرهیز از مجادلات بیهوده سیاسی ازآنها و رفتارشان عبور میکنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران است
  • قیمت سکه پارسیان کادویی با عیار ۷۵۰
  • عکس/ نشست همدلی و همفکری منتخبین مجلس دوازدهم
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • کریدور ریلی خواف هرات گرفتار تحریم‌ های داخلی است
  • کریدور ریلی خواف - هرات، گرفتار تحریم‌های داخلی است
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است