Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در حالی که ارزش معاملات بورس در هفته جاری ۲۴.۵ درصد افزایش داشت و از ۲۹۹ هزار و ۶۴۷ میلیارد ریال در هفته گذشته به ۳۷۱ هزار و ۷۰۲ میلیارد ریال در هفته جاری رسید حجم کل معاملات کاهش ۱۳.۷ درصدی را تجربه کرد و از ۴۴ هزار و ۹۳۷ میلیون سهم در هفته گذشته به ۳۹ هزار و ۶۳ میلیون سهم در هفته جاری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

بورس صعودی ماند / رشد ۷ هزار واحدی شاخص کل

در این هفته ارزش معاملات در بازار اول سهام ۲۰.۱۹ درصد افزایش یافت و از ۹۸ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال به ۱۱۸ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال رسید.

بازار دوم سهام هم با ۸.۹۹ درصد افزایش از ۱۰۶ هزار و ۲۴۸ میلیارد ریال به ۱۱۵ هزار و ۷۹۶ میلیارد ریال رسید. ارزش معاملات در بازار بدهی  ۴۱۰.۶۹ درصد افزایش یافت و از ۱۱ هزار و ۱۰۳ میلیارد ریال در هفته گذشته به ۵۶ هزار و ۷۰۲ میلیارد ریال در هفته جاری رسید.

این در حالی است که ارزش معاملات در بازار مشتقه ۹.۱۰ درصد کاهش یافت و از ۲۹۳ هزار میلیارد ریال در هفته گذشته به ۲۶۶ میلیارد ریال در هفته جاری رسید.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله هم با کاهش ۳.۵۸ درصدی از ۸۳ هزار و ۳۶۳ میلیارد ریال تا ۸۰ هزار و ۳۷۸ میلیارد ریال کاهش یافت.

حرکت ناهمسان شاخص کل و شاخص هم وزن

در حالی که شاخص کل  بورس در هفته جاری   با  ۰.۲۴ درصد کاهش از یک میلیون  و ۳۴۸  هزار واحد  در هفته گذشته به یک میلیون و ۳۴۵ هزار واحد در هفته جاری رسید شاخص کل با معیار هم وزن توانست  ۰.۳ درصد افزایش یابد و با ۱۰۷ واحد افزایش از ۳۴۲ هزار و ۶۹۰ واحد در هفته گذشته به ۳۴۲  هزار و ۷۹۷ واحد در هفته جاری برسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1133973 برچسب‌ها بورس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بورس میلیارد ریال در هفته هفته جاری رسید هفته گذشته ارزش معاملات درصد افزایش شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) با افت ۱۲۲۲۶.۳۶ واحدی به ۲,۲۶۸,۸۴۵.۴۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۶۰۱۸.۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۵.۸۴۷ میلیارد سهم بود که طی ۲۹۷,۷۳۶ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۳۷,۳۶۳.۷۰۸ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۳۹۰,۲۷۷.۲۹۴ میلیارد ریال شد.

نمادهای فولاد، فملی، شپنا، شبندر، وبملت و فارس بیشترین نقش را در افت شاخص بورس داشتند.

کد خبر 6093065 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!