Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: ملاک "جهاد تبیین" الگویی است که بتواند با جریان تحریف مقابله کند زیرا دشمن با امکانات وسیع و عظیم رسانه‌ای، مسائل منحرف و غلط را به اذهان عمومی انتقال می‌دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری تسنیم از درگز، مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی در شورای اداری شهرستان درگز اظهار داشت: ملاک جهاد تبیین، الگویی است که بتواند با جریان تحریف مقابله کند زیرا دشمن با امکانات وسیع و عظیم رسانه‌ای، مسائل منحرف و غلط را به اذهان عمومی انتقال می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با تاکید بر شناخت نقاط قوت و ضعف، فرصت‌ها و تهدیدات افزود: در نقاط قوت‌ می‌توان به چند نکته مهم رسید که شامل رهبری بی‌بدیل، شجاع و بصیر و هوشمند که تمام محاسبات استراتژیک دشمن را به هم می‌ریزد، ملتی مقاوم با قدرت تاب‌آوری  حیرت آور، کشوری مستقل، مقتدر و ایستاده در برابر زورگویان و مستکبران، عمق راهبردی اطمینان آفرین و اثرگذاری اساسی در منطقه، قدرت تحصیل مقتدرانه منافع ملی و مصالح ملی و دست یافتن به پیشرفت‌ها و فناوری‌های مهم به مدد جوانان برومند کشور است.

نهادهای اطلاعاتی با تمام قوا در کنار دولت برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنندمشاور وزیر اطلاعات: با تشدید جنگ ترکیبی نظام سلطه علیه ایران مواجه شده‌ایم/ ‌عامل اصلی مشکلات "تحریم" نیستمدیرکل اطلاعات: تحقق جهاد تبیین رویکرد همه مسئولان خراسان رضوی قرار گیرد

مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی همچنین به فرصت‌ها  اشاره کرد و گفت: هم راستایی، هم نظری و هم‌آهنگی بین اجزای مختلف نظام، ثبات و آرامش به رغم وجود بسترهای نارضایتی، اراده معطوف به حل مسائل در بین همه مجموعه‌های نظام با نگاه به ظرفیت‌ها، انسجام و هماهنگی جبهه مقاومت و سیادت منطقه ای ایران و اقتدار نیروی‌های نظامی، امنیتی و انتظامی در تحصیل منافع و مصالح ملی هم از جمله این فرصت‌ها است.

وی نقاط ضعف را کم‌توجهی به سایش تدریجی سرمایه اجتماعی و توجه نداشتن به مقابله با طراحی‌های راهبردی دشمن ذکر کرد و افزود: در تهدیدات نیز می‌توان به تشدید جنگ ترکیبی نظام سلطه، بهره‌گیری دشمن از مسائل واقعی برای ایجاد بی‌ثباتی و شکل‌دهی جنبش‌های نامتقارن و توجه دشمن بر مایوس‌سازی مردم اشاره کرد.

این مسئول متذکر شد: تلاقی و جمع ضعف‌ها و تهدیدات، مخاطراتی همچون سخت شدن وضعیت معیشت آحاد مردم و تنگ شدن زندگی بر سه دهک پایین جامعه را به همراه دارد.

انتهای پیام/285/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان رضوی جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۴۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، کمیسیون اروپا در حالی که تحقیقات خود را در مورد نقض مشکوک قوانین محتوای آنلاین اتحادیه اروپا آغاز کرد، گفت: پلتفرم‌های متا (فیس‌بوک و اینستاگرام) در مقابله با تبلیغات گمراه‌کننده و اطلاعات نادرست در دوره پیش از انتخابات پارلمان اروپا ناکام مانده‌اند.

این تحقیقات توسط ناظران فناوری اتحادیه اروپا در میان نگرانی‌ها درباره روسیه و چین به عنوان منابع ممکن اطلاعات نادرست انجام شده است، اما همچنین در داخل اتحادیه اروپا نیز، برخی از احزاب سیاسی و سازمان‌ها با دروغ‌ها سعی در جذب رأی‌دهندگان در انتخابات ۶ تا ۹ ژوئن برای انتخاب پارلمان پنج‌ساله بعدی دارند.

قانون خدمات دیجیتال که در سال گذشته آغاز شد، شرکت‌های بزرگ فناوری را ملزم می‌کند تا برای مقابله با محتوای غیرقانونی و مضر در پلتفرم‌های خود اقدامات بیشتری انجام دهد  و در غیر این صورت با جریمه تا ۶٪ از درآمد سالیانه جهانی خود مواجه شوند.

مارگرت وستاگر، رئیس دیجیتال اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای گفت: ما گمان می‌کنیم که نظارت متا کافی نیست، که شفافیت تبلیغات و رویه‌های تعدیل محتوا را ندارد.

او گفت: «بنابراین امروز، ما پرونده‌ای را علیه متا آغاز کرده‌ایم تا مطابقت آنها با قانون خدمات دیجیتال را ارزیابی کنیم.

متا که بیش از 250 میلیون کاربر فعال ماهانه در اتحادیه اروپا دارد، از روند کاهش ریسک خود دفاع کرد.

یک از سخنگویان متا گفت: ما یک فرآیند خوب برای شناسایی و کاهش خطرات در پلتفرم های خود داریم. ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری خود با کمیسیون اروپا و ارائه جزئیات بیشتر این کار هستیم.

متا پنج روز کاری فرصت دارد تا اتحادیه اروپا را در مورد اقدامات اصلاحی انجام شده برای رفع نگرانی ها مطلع کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر