Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی تنیس روی میز نوجوان و جوان ایران موفق به کسب ۱۲ مدال از رقابت‌های بین‌المللی عراق شدند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت فدراسیون تنیس روی میز، مسابقات کانتندر نوجوانان و جوانان سلیمانیه با حضور ۱۱ کشور در عراق برگزار شد.

در رده سنی زیر ۱۱ سال فراز شکیبا از ایران توانست مدال طلا را کسب کند. همچنین در رده سنی زیر ۱۳ سال بنیامین فرجی صاحب مدال طلا شد و فراز شکیبا به مدال نقره دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده سنی زیر ۱۵ سال نیز سامران کریمی به مدال طلا رسید، محمد حبیبی به مدال نقره دست یافت و سید سینا قریشیان و پارسا معصومی بر جایگاه سوم مشترک ایستادند.

در بخش جوانان و رده سنی زیر ۱۷ سال سامران کریمی به برنز رسید. در رده سنی زیر ۱۹ سال مبین علیپور بر سکوی قهرمانی ایستاد و محمد موسوی طاهر و محمد امین صمدی به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

هدایت تیم‌های نوجوانان و جوانان تنیس روی میز ایران بر عهده مهران احدی و امیر بخشی بود و نادر شاملو سرپرستی کاروان را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: پیروزی تیم برادران عالمیان در گام نخست گرند اسمش سنگاپور/ حذف بانوان ایران با شسکت مقابل رقبا

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون تنیس روی میز کانتندر فراز شکیبا سامران کریمی مبین علیپور مهران احمدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تنیس روی میز فدراسیون تنیس روی میز کانتندر سامران کریمی مهران احمدی رده سنی زیر تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون اسکواش، در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود می‌روند. در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان به مصاف قادر گل از کویت می‌رود، در دیگر بازی امروز و در رده سنی کمتر از ۱۳ سال امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی صف‌آرایی می‌کند و باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال باید برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها عبدالله علی از کشور کویت را پشت سربگذارد.

در دیگر رقابت امروز و در رده سنی ۱۹ سال، سید مبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت خواهد رفت. مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم اردیبهشت به میزبانی قطر آغاز شده و امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد. در این مسابقات نمایندگانی از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

کد خبر 6088533 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر