Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال با پیروزی مقابل پرسپولیس می‌تواند در ادامه رقابت‌های این فصل با خیال راحت و بدون تعقیب به قهرمانی لیگ برتر برسد.

ستار همدانی در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط ایده‌آل این فصل تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: در این فصل لیگ برتر، تیم استقلال آمار و ارقام بسیار خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون نیز قبل از دیدار دربی بهترین شرایط را دارد و شانس زیادی برای پیروزی خواهد داشت. استقلال بعد از گذشت بیست و دو هفته از مسابقات لیگ برتر نباخته، از خط دفاع مستحکمی برخوادار بوده و کمترین گل خورده داشته است. 

وی افزود: فرهاد مجیدی در این فصل توانست حاشیه‌های را کنترل کند و به تیم جان تازه‌ای بدهد. در طول فصل هم چند بار با رفتارهای ناهنجار افرادی نظیر فرزاد مجیدی و وریا غفوری برخورد کرد و اصلا برای رسیدن به موفقیت بین کسی تبعیض قائل نمی‌شد. هم اکنون نیز شرایط خوب و مطلوبی را برای قهرمانی این فصل دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص برگزاری دربی ۹۸ در روز پنجشنبه ۲۶ اسفند ماه تصریح کرد: همیشه شرایط روحی و روانی بازیکنان ارتباط مستقیمی با نتیجه دیدار دربی دارد. این بازی خیلی خاص است و نتیجه هم در همان روز رقم می‌خورد که اعتماد به نفس کدام تیم در جریان بازی بیشتر است و نتیجه دلخواهش را کسب خواهد کرد. 

همدانی خاطرنشان کرد: امیدوارم کل هواداران هر دو تیم استقلال و پرسپولیس از دیدن دیدار دربی لذت ببرند و عملکرد بازیکنان استقلال موفقیت آمیز باشد. به طور حتم ما استقلالی‌ها دوست داریم تا برنده دربی باشیم. با این پیروزی ارزشمند مقابل پرسپولیس در ادامه رقابت‌های این فصل با خیال راحت و بدون تعقیب بتواند قهرمان لیگ شود.

بیشتر بخوانید: زمان نشست خبری سرمربی استقلال مشخص شد

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ایران لیگ برتر استقلال پرسپولیس دربی ۹۸ پیشکسوت استقلال ستار همدانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال دربی ۹۸ فوتبال ایران لیگ برتر استقلال پرسپولیس دربی ۹۸ پیشکسوت استقلال ستار همدانی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۴۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جمعی از مدیران، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم صبح امروز دوشنبه در «موسسه خیریه حامی‌یار» در شهر اراک حضور یافتند و لحظات شادی را برای کودکان مبتلا به سرطان رقم زدند.

کودکان «موسسه خیریه حامی‌یار» که هواداران تیم فوتبال آلومینیوم اراک هم هستند و شناخت خوبی از سرمربی و بازیکنان تیم دارند، پیروزی ارزشمند مقابل پرسپولیس در جام حذفی را تبریک گفتند و برای شاگردان سیدمجتبی حسینی در راه رسیدن به قهرمانی در این رقابت‌های حذفی آرزوی موفقیت داشتند.

بازیکنان آلومینیوم اراک ضمن اهدای لباس تیم به کودکان این موسسه، به آنها قول دادند که همواره در کنارشان خواهند بود و مجددا با آنها دیدار می‌کنند.

همچنین محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم به کودکان «موسسه حامی‌یار» اعلام کرد در آینده این کودکان در محل تمرین تیم حضور پیدا خواهند کرد و در کنار بازیکنان، به انجام بازی بپردازند.

دیگر خبرها

  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • از روان تا درمان
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود