Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور گفت: ما آمادگی خود را برای آموزش مرزبانان کشور تاجیکستان، اعزام کارشناسان و فروش تجهیزات در راستای امنیت کشور دوست و برادر تاجیکستان اعلام می‌داریم زیرا خود و برادران تاجیک را یکی می‌دانیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سردار احمدعلی گودرزی؛ فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با ژنرال "عبدل العلیم رسول‌زاده"؛ رئیس اطلاعات نظامی و معاون رئیس ستاد نیروهای مسلح جمهوری تاجیکستان در ستاد مرزبانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار گودرزی ضمن خوش آمدگویی به هیئت تاجیکستانی، به تشریح وضعیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: امنیت مرزها مستلزم حمایت مرزنشینان و پشتیبانی مردم شریف تاجیکستان از مرزبانان امری ضروری در تأمین امنیت مرزها است.

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه عزم مرزبانان برای استحکام مرزها مهم است، افزود: مرزهای جمهوری اسلامی ایران با استفاده از سیستم‌های هوشمند الکترونیکی و الکترواپتیکی اداره می‌شود و اکثر این سیستم‌ها از تولیدات داخل کشور و به دست توانمند جوانان همین مرز و بوم ساخته شده است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران حامی همسایگان خود است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بدون چشم‌داشت، مدافع حق مظلوم در تمام دنیا است و محال است هم پیمانان خود را در منطقه رها کند.

این مقام انتظامی با تأکید بر همبستگی مرزبانان دو کشور، بیان کرد: ما آمادگی خود را برای آموزش مرزبانان کشور تاجیکستان، اعزام کارشناسان و فروش تجهیزات در راستای امنیت کشور دوست و برادر تاجیکستان اعلام می‌داریم زیرا خود و برادران تاجیک را یکی می‌دانیم.

در ادامه این دیدار ژنرال "عبدل العلیم رسول‌زاده"؛ رئیس اطلاعات نظامی و معاون رئیس ستاد نیروهای مسلح جمهوری تاجیکستان نیز با اشاره به اینکه ریشه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، پیوندبخش مردم دو کشور است، گفت: این عامل مهم برای همکاری دو کشور سودمند است و ما از ارتقاء رابطه‌ها و مناسبت‌های بین دو کشور مخصوصاً در سطوح مختلف استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره به حسن همجواری دو کشور، بر افزایش همکاری‌های دو جانبه در زمینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مبارزه بر ضد تروریسم بین‌المللی و امنیت دو کشور تأکید کرد.

رئیس اطلاعات نظامی و معاون رئیس ستاد نیروهای مسلح جمهوری تاجیکستان خاطرنشان کرد: بر این امر واقفیم که همکاری‌های مشترک در تمام زمینه‌ها برای هر دو کشور بسیار مهم و حیاتی است.

افزایش 2 برابری کشف سلاح توسط مرزبانی/ بازداشت عوامل گروهک‌های تکفیری در منطقه سوماریادواره شهدای مرزبانی استان هرمزگان از دریچه دوربین

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرزبانی ناجا پلیس مرزبانی ناجا پلیس جمهوری اسلامی ایران مرزبانی انتظامی دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۵۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عدنان درجال، رییس فدراسیون فوتبال عراق، رستم امامعلی، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی و احمد ژانوف فورکاتوزف، دبیرکل فدراسیون فوتبال تاجیکستان در نامه‌های جداگانه به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران کسب مقام قهرمانی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ – تایلند و راهیابی تیم ملی فوتسال کشورمان را به جام جهانی فوتسال، ازبکستان ۲۰۲۴ تبریک گفتند و برای پیشرفت بیشتر فوتسال ایران آرزوی موفقیت کردند.

دیگر خبرها

  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در بانه + تصاویر
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا