Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@21:59:11 GMT

گرامیداشت ۱۷۲ شهید شهرستان خمام

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۵۲۲۷

گرامیداشت ۱۷۲ شهید شهرستان خمام

بیرکل مجمع جهانی اهل بیت و نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با اشاره به اینکه ما برای این انقلاب هزینه زیادی پرداخت کردیم، گفت: شهدا با نثار جان خود دستاورد عظیمی برای انقلاب کسب کردند و لازمه شناختن شهدا مطالعه اندیشه‌های آنان است.

به گفته آیت الله رمضانی، جوانان امروز باید وصیت نامه شهدا را بخوانند و با دستاورد‌های شهدا آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز از لحاظ علمی جزو کشور‌های مطرح دنیا هستیم و این قدرت باعث شد ما در میز مذاکره قرار بگیریم و گفتمان انقلاب اسلامی یک گفتمان ویژه و بی نظیر است و همه چیز بر اساس ارزشهاست.

امروز دین درمرحله‌ای قرار گرفته که بسیار قدرتمند است و دنیا را متحول کرده است و البته انقلاب اسلامی جمال دین را به نمایش گذاشت و این یک فرصت طلایی است که ما باید قدر این فرصت طلایی را بدانیم، چون پاک‌ترین خون‌ها برای آن ریخته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انقلاب اسلامی مجلس خبرگان رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۵۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی غروب شنبه در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان ضمن بیان اینکه مستند سازی، تهیه فیلم و رمان در خصوص کنگره به صورت ویژه در حال انجام است، ابراز داشت: طی پیگیری‌ها با همکاری رسانه‌ها این امر در دستور کار قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه مستندات، آثار و رمان‌ها حول محور زندگی تمامی شهدای والامقام استان انجام می‌شود، افزود: فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی و سریال تیم آزادی نیز در دستور کار است.

استاندار سمنان از برپایی نمایشگاه مستندات و آثار تولید شده مرتبط قبل از برگزاری کنگره خبر داد و ابراز داشت: این نمایشگاه برای بازدید ارزشمند رهبر معظم رهبری آماده می‌شود.

هاشمی برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان را از اولویت‌های کاری در استان در سال جاری خواند و تصریح کرد: به همین منظور از سفر دوم رئیس جمهور به استان نیز اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برآورد می‌شود این کنگره در کاهش آسیب‌های اجتماعی، توجه به عفاف و حجاب و حفظ سرمایه‌های اجتماعی اثرپذیری خوبی داشته باشد.

کد خبر 6090254

دیگر خبرها

  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است