Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس اعلام کرد: طی مراسمی با حضور مقبلی معاون فنی و راه‌های روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، علیرضا راستیار به عنوان سرپرست راهداری و حمل و نقل جاد‌ه‌ای فارس معرفی شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم از زحمات و تلاش‌های آقای سیاهپور در زمان تصدی مدیریت این اداره کل تقدیر به عمل آمد و علیرضا راستیار که پیش از این مسئولیت معاونت راهداری این اداره کل را عهده دار بود، با صدور حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به عنوان سرپرست جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طی حکمی از سوی داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، علیرضا سیاهپور به عنوان سرپرست دفتر نگهداری راه‌های این سازمان منصوب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرپرست جدید انتصاب جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند

تین نیوز

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مدرک مورد نیاز را برای دریافت کارت هوشمند رانندگی ناوگان عمومی اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز، بر اساس بخشنامه تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای که به امضای داریوش امانی رئیس این سازمان رسیده، مدرک مورد نیاز برای دریافت کارت هوشمند رانندگی، به مدت یک سال از تاریخ ابلاغ این بخشنامه و برای آخرین بار،  سوم راهنمایی، سیکل، پایان دوره متوسطه اول و یا معادل آن اعلام شد.

برای اطلاع از جزییات بیشتر بخشنامه زیر را بخوانید.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • ضرورت کاهش سرعت متوسط سالانه خودروها/ مقوله آموزرش در رسانه‌ها پررنگ‌تر شود
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان