Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@23:22:11 GMT

تصادف در جاده اسلام‌آبادغرب ۸ مصدوم برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۵۳۹۶

تصادف در جاده اسلام‌آبادغرب ۸ مصدوم برجای گذاشت

فرزین معتمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گزارش تصادف خودروی پراید با ۲۰۶ در جاده حمیل به اسلام‌آبادغرب روستای هرسم بامداد پنجشنبه ۲۶ اسفندماه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اعلام شد.

وی افزود: تیم امداد و نجات جاده‌ای پایگاه حمیل اسلام‌آبادغرب پس از دریافت گزارش تصادف بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: سانحه تصادف در جاده حمیل به اسلام‌آبادغرب بر اثر تصادف یک دستگاه خودرو پراید با خودروی ۲۰۶ به وقوع پیوست که براثر آن هشت نفر مصدوم شدند.

معتمدی بیان کرد: تیم عملیاتی امداد و نجات جاده‌ای پایگاه حمیل در اسلام‌آبادغرب پس از ارزیابی حادثه نسبت به تثبیت و رهاسازی چهار نفر اقدام کرده و مصدومان با نیروهای هلال‌احمر و فوریت پزشکی به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شدند.

کد خبر 5449456

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه جمعیت هلال احمر کرمانشاه سانحه تصادف اسلام آباد غرب بوشهر حوادث چهارشنبه سوری کرمانشاه نوروز ویروس کرونا گرگان چهارشنبه آخر سال آیت الله علوی گرگانی آمار کرونا عکس استانها نیمه شعبان خراسان رضوی سفرهای نوروزی مشهد اسلام آبادغرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۵۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اردبیل به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل صبح امروز در تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری در جاده هیر هشت نفر مصدوم شدند.

بر اساس این گزارش ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه تصادف ۲ دستگاه خودروی پراید در جاده هیر بین کرگان و آراللو به مرکز اورژانس ۱۱۵ اردبیل اعلام شد که هشت مصدوم حادثه پس از انجام اقدام‌های اولیه درمانی به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

همچنین روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از مصدوم شدن هفت نفر در حادثه رانندگی دیگری در جاده مرادلو خبر داد.

بر این اساس ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه صبح امروز تصادف ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در جاده مرادلو نزدیکی روستای سید قهرمانلو گزارش شد که بلافاصله سه دستگاه آمبولانس‌ هفت مصدوم حادثه را به بیمارستان ولیعصر مشگین‌شهر منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • حادثه رانندگی در جاده کرج - چالوس ۸ مصدوم داشت
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • ۳ مصدوم در حادثه تصادف در محور پیرانشهر - نقده
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین _ زنجان ۱۰ مصدوم به‌جا گذاشت
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت