Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: تمامی اموری که ممکن است امنیت مردم را به مخاطره بیاندازد با آن مقابله خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد از این طریق به حقوق مردم لطمه وارد شود.

به گزارش ایسنا- اصغر جهانگیر در جمع مردم شهرستان زهک هدف از سفر به استان سیستان و بلوچستان را دیدار با مردم فهیم این استان و شنیدن مشکلات و دغدغه های آنان با هدف پیگیری و حل مشکلات بیان کرد و ادامه داد: یکی از محورهای اساسی در معاونت پیشگیری از وقوع جرم بحث شناسایی آسیب ها، جرایم و دعاوی استان و اولویت بندی آنها در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به عنوان مثال در رابطه با پیشگیری از جرم سرقت در حال تشکیل و راه اندازی قرارگاه پیشگیری از سرقت با همکاری دستگاه های مختلف کشور هستیم که در این رابطه  اطلاعات جامعه ای را جمع آوری کرده ایم تا سارقین سابقه دار پس از دستگیری مجدد به راحتی مورد ارفاقات قانونی قرار نگیرند.

جهانگیر با اشاره به اینکه در این استان سرقت های خرد یکی از دغدغه های اصلی مردم و مسئولین  بود که مطرح شد، خاطر نشان کرد: شناسایی افرادی که امنیت مردم را به مخاطره انداخته اند در دستور کار قرار گرفته تا به موقع شناسایی و برخورد صورت گیرد.

وی تصریح کرد:در خصوص آمار بالای کودکان بازمانده از تحصیل استان یک برنامه ریزی مناسب با وزارت آموزش و پرورش و معاونت پیشگیری از وقوع جرم  در دستور کار قرار گرفت تا با شناسایی به موقع کودکان بازمانده از تحصیل با کمک نهادهای مختلف آنها را به پشت میز و نیمکت مدرسه بازگردانیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با بیان اینکه، سیستان و بلوچستان یک استان مرز نشین است و مشکلات مختلفی دارد، گفت: خشکسالی های 20 سال گذشته در پی عدم انجام تعهداتی کشور همسایه در خصوص آب هیرمند صورت گرفته که اجازه ندادند حق آبه بر اساس توافقات سال 51 به درستی به ایران برسد لذا مردم متقاضی بودن اقداماتی در این خصوص صورت گیرد.

جهانگیر خاطر نشان کرد: اولویت دولت جدید رفع دغدغه های مردم به ویژه در مناطق محروم است که حتما صورت خواهد گرفت و دستگاه قضا پیگیری های لازم را در این خصوص انجام خواهد تا به سرعت بتوانیم حقوق مردم را بستانیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۵۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان دوشنبه شب در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: با تصمیم این کارگروه و به علت آلودگی فعالیت تمامی مدارس نوبت صبح فردا سه‌شنبه در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

میرشکار افزود: بر این اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت ادارات و دانشگاه‌ها بدون تأخیر و تعطیلی انجام می‌شود.

همچنین در صورت تداوم وضعیت هوایی، اطلاع رسانی در خصوص تعطیلی مدارس برای نوبت عصر هم اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6092587

دیگر خبرها

  • تمامی بازماندگان از تحصیل آذربایجان‌غربی شناسایی شده‌اند
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • احسان اصولی: پیگیر حواله خودرو برای فوتسالیست ها هستیم
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس با مشارکت تمامی کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود