Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- همزمان با میلاد ولی عصر(عج) و در آستانه حلول سال جدید ۶۶ زندانی نیازمند از زندان‌های خراسان رضوی آزاد شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به نقل از روابط عمومی زندان‌های خراسان رضوی، همزمان با میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) 66 زندانی جرایم غیرعمد و معسر مالی با کمک ستاد دیه خراسان رضوی از زندان‌های استان آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدام بارگاه منور رضوی با حضور در زندان مرکزی مشهد و برگزاری جشن میلاد ولی عصر (عج) زندانیانی را که با مشارکت خیرین و ستاد دیه استان حکم آزادی خود را دریافت کرده بودند با اهداء شاخه گل و هدیه متبرک بدرقه کردند.

18 بانوی زندانی در پویش "نذر امام(ع)" از زندان آزاد شدندعیدی دادستان مرکز استان کردستان به خانواده زندانی سنندجی/ پدر به خانه بازگشت30 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی در اردبیل آزاد شدند

سعید سرباز جانفدا مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی ضمن قدردانی از خیرین و مجموعه ستاد دیه اظهار داشت: در این مرحله تعداد 52 نفر از زندان مرکزی مشهد و 14 نفر از سایر زندان‌های استان با محکومیت جرایم غیرعمد و بدهکاری مالی با بدهی بالغ بر 80 میلیارد ریال آزاد شدند و در آستانه سال جدید به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی افزود زندانیان آزاد شده 30 میلیارد ریال کمک بلاعوض از ستاد دیه دریافت کرده اند و مابقی مجموع بدهی نیز از طریق اخذ تسهیلات کم بهره ستاد دیه ،گذشت شاکی و پذیرش اعسار تامین شده است.

انتهای پیام/281/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان رضوی آزاد شدند ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۵۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در استان خراسان رضوی

ویدئویی از جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در روستای سلیمانی شهرستان فیروزه استان خراسان رضوی را مشاهده می‌کنید.

دریافت 9 MB

دیگر خبرها

  • استان ۲ میلیون نفری هرمزگان فقط ۱۵۶ زندانی دارد
  • کشور نیازمند «سرمایه انسانی آموزش دیده» است
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • فیلم/ جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در استان خراسان رضوی