Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - شهردار زنجان با انتقاد از ترافیک سنگین در هسته مرکزی شهر گفت: تراکم مطب‌های پزشکان در مرکز شهر یکی از دلایل اصلی ترافیک است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان،  علیرضا فیروزفر امروز در نخستین نشست خبری خود اظهار داشت: از زمان ورود با تراکم شدید کاری روبرو هستم زیرا  زمان اجرای برخی امور فرا رسیده و برخی امور باید برای آینده برنامه‌ریزی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رویکرد شهرداری فراهم کردن رفاه عمومی و توزیع عادلانه خدمات شهری برای همه مردم است زیرا شهروندان حق دارند در شهری آباد و زیبا زندگی کنند.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه انجام خدمات به شهروندان تنها مختص شهرداری نیست تصریح کرد: برخی وظایف هستند که فقط بر عهده شهرداری است که باید انجام شود اما در انجام برخی وظایف دیگر باید به طور حتم دستگاه‌های اجرایی در کنار شهرداری باشند، زیرا اگر انسجام نباشد خدمات ارائه شده شهرداری به تنهایی جوابگوی شهر نیست.

وی با اشاره به پراکندگی دستگاه‌های اجرایی در شهر و ابلاغ زیباسازی شهر برای عید نوروز افزود: دستگاه‌های اجرایی که در 200 نقطه از شهر مستقر هستند می‌توانند با یک حرکت ساده و کم هزینه فضاسازی و زیباسازی شهر را انجام دهند و امیدواریم تا عید نوروز این کار انجام شود.

فیروزفر به برنامه‌های فرهنگی شهرداری اشاره کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی شهرداری با هدف‌‌گذاری دقیق برای سال آینده برنامه‌ریزی شده‌اند و در سال جدید بر فرهنگ شهروندی متمرکز خواهیم شد.

وی افزود: در فرهنگ شهروندی وظیفه شهرداری ایجاد شهری سالم و آباد برای مردم است که این مهم در اولویت برنامه‌های فرهنگی شهرداری است.

شهردار زنجان به پروژه های نیمه کاره شهر از جمله پروژه 30 ساله سبزه‌میدان اشاره کرد و گفت: بازدیدهای میدانی در این زمینه انجام و جلسات متعدد نیز با برای احصاء مشکلات  انجام شده که برخی بر عهده شهرداری و برخی بر عهده دستگاه‌های خدمات‌رسان است.

 وی با اشاره به بهره برداری فاز نخست طرح سبزه میدان در سال 1401 تصریح کرد: تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان باید طرح‌های خود را در مورد سبزه میدان انجام دهند زیرا در صورت تکمیل طرح به هیچ عنوان اجازه انجام هیچ کاری از جمله حفاری به دستگاه‌های خدمات‌رسان در سبزه میدان داده نمی‌شود.

فیروزفر به اجرای پل امام حسن (ع) اشاره کرد و گفت: تلاش شده پروژه زودتر از  وعده داده شده تکمیل و خرداد ماه سال آینده به بهره برداری برسد.

وی افزود: در تکمیل معبر پادگان عملیات‌های جزئی باقی مانده است که با مساعد شدن آب و هوا کار پروژه شروع  و امیدوار هستیم خرداد ماه سال آینده این پروژه افتتاح شود.

شهردار زنجان به پارکینگ خیابان سعدی اشاره کرد و گفت: ساخت این پارکینگ در دو فاز تجاری و پارکینگ است که در مراحل پایان کار هستیم و شهریور ماه سال آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی گفت: یکی از اهداف شهرداری برای سال آینده در ساخت پروژه‌ها، اطلاع رسانی و دخیل کردن مردم در تصمیم‌گیری‌ها، تحقق و نظارت بر پروژه‌ها خواهد بود زیرا این کار باعث ریشه‌‌کنی فساد خواهد شد.

فیروزه فربه باغ هاشمی نژاد اشاره کرد و گفت: یکی از پروژه‌های شاخص شهرداری برای سال آینده این پروژه شش و نیم هکتاری است که ساخت آن با هزینه 150 میلیارد تومان در منطقه بیسیم شروع می‌شود  و از صفر تا صد آن بر عهده شهرداری است.

وی به ترافیک شهر زنجان اشاره کرد و گفت: کارهای زیادی در این حوزه صورت گرفته اما چون انسجام کافی نداشته و طرح‌های ارائه شده کامل اجرا نشده  برای مردم تبدیل به یک معضل شده و این مسئله‌ای نیست که موردی حل شود بلکه باید با مجموعه‌ای از کارها اصلاح شود.

 شهردار زنجان با اشاره به این‌که اصلاح خطوط اتوبوسرانی مطالبه مردم است گفت: طرح‌های ارائه شده برای کم کردن ترافیک و اصلاح خطوط اتوبوسرانی طرح‌های خوبی بوده، اما چون کامل اجرا نشده منجر به بروز مشکلات شده است و اصلاح آن مطالبه مردم است که باید با برنامه‌ریزی دقیق انجام شود.

وی به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: 18 دستگاه اتوبوس و 36 دستگاه مینی‌بوس در سال آینده به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می‌شود.

فیروزفر به مشکلات وجود مطب‌ پزشکان در مرکز شهر اشاره کرد و گفت: وجود مطب‌ها در مرکز شهر سبب ترافیک شده و شهرداری به سازمان‌های مربوطه اعلام آمادگی می‌کند کسانی که قصد انتقال مطب داشته باشند شهرداری با مساعدت‌های حداکثری در کنار آن‌ها است.

449 میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان زنجان تخصیص یافتگشایش‌های مالیاتی برای صنایع زنجان در راه استاستاندار زنجان: برای رفع نقاط حادثه‌خیز اقدامات موثری صورت نگرفته است

وی به بودجه شهرداری اشاره کرد و گفت: بودجه شهر زنجان برای سال آینده برای نخستین بار با رشد 56 درصدی روبرو بوده که با این بودجه به هیچ عنوان فشار بر مردم نمی‌آید.

شهردار زنجان با اشاره به افزایش بودجه سال 1401 بیان کرد: با این بودجه، شاهد کاهش عوارض در سال 1401 نسبت به 1400 هستیم و این نشان از خدمت به مردم است.

وی گفت: به دلیل کرونا دو سال کار جدی در حوزه زیبا سازی شهر انجام نشده بود و همکاران ما در چند روز گذشته و چند روز باقی مانده به بهار کار دو ساله از جمله جمع آوری زباله، نخاله، رنگ آمیزی جداول، کف‌سازی معابر، لکه گیری خیابان‌ها را انجام می‌دهند.

فیروزفر افزود: برنامه‌های متنوعی از جمله کارناوال شادی، ایجاد نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات، جنگ شادی، تور گردشگری، نورافشانی در ایام عیدنوروز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهردار زنجان اشاره کرد و گفت برای سال آینده مرکز شهر سبزه میدان پروژه ها بر عهده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۵۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا

حمید درخشان درباره شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم و حذف از جام حذفی اظهار کرد: پرسپولیس در این بازی سه بار از حریف پیش بود، اما نتوانست برتری خود را حفظ کند. پرسپولیس به خودش باخت. این یک ایراد است که تیم نمی‌توانست برتری خود را حفظ کند. البته تعویض‌هایی که انجام شد هم حال تیم را بدتر کرد و باعث شد تیم به عقب برود. همین بازی دفاعی باعث شد دوندگی و انگیزه آلومینیوم بیشتر شود و به خواسته خود برسد. پرسپولیس وقتی دو بر صفر پیش بود، فکر می‌کرد کار تمام است و تعویض‌هایی انجام داد که باعث شد روند تیمش به هم بریزد.

او همچنین گفت: اگر اینگونه باشد که اوسمار به خاطر حفظ بازیکنانش تعویض‌هایی انجام داده است، به نظرم باز هم اشتباه بود، چون با این کار یک جام را از دست داده است. در جام حذفی هر تیم می‌تواند با طی کردن یک مسیر کوتاه به جام برسد، اما پرسپولیس به راحتی این جام را از دست داد.

درخشان همچنین افزود: واقعا برایم عجیب است، در وقت اضافه هم پرسپولیس از حریف پیش بود، اما باز هم نوانست آن برتری را حفظ کند و به راحتی بازی به تساوی کشیده شد. در وقت‌های اضافه هم تعویض‌هایی انجام شد که باز هم به پرسپولیس کمک نکرد و در نهایت گل تساوی را خورد تا بازی به پنالتی کشیده شود.

او در ادامه درباره اینکه وحید امیری پنالتی خود را از دست داد هم گفت: وحید امیری بازیکن تاثیرگذاری است، اما او مدتی از میادین دور بوده و وقتی برمی‌گردد از شرایط آرمانی فاصله دارد. در این وضعیت اصلا نباید مربی به او پنالتی بدهد، اما اوسمار به این موضوع توجه نکرد و در نهایت هم امیری یکی از پنالتی‌ها را از دست داد. به نظر من پرسپولیس می‌توانست برنده بازی باشد، اما به تصمیمات اوسمار باخت و این جام را از دست داد. این باخت برای پرسپولیس بسیار سنگین بود و از نظر روحی و روانی به تیم فشار می‌آورد.

وی درباره مصاف پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر هم گفت: بازی بسیار سنگینی در انتظار پرسپولیس است. سپاهان تیم قدرتمندی است و می‌تواند کار را برای پرسپولیس سنگین کند. اگر پرسپولیس در این بازی هم نتواند نتیجه بگیرد، شانس قهرمانی‌اش در لیگ هم بسیار کم می‌شود. به نظرم در شرایط فعلی پرسپولیس فقط باید به بازی با سپاهان فکر کند و شکست برابر آلومینیوم را فراموش کند.

دیگر خبرها

  • وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود
  • حقوق و بیمه کارگران شهرداری بندرعباس به روز شد
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • انتقاد کم سابقه خبرگزاری دولت از مرکز پژوهش‌های مجلس
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌