Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- تیم آلومینیوم اراک با برتری یک بر صفر مقابل تراکتور تبریز آخرین بازی پیش از سال جدید را پشت سرگذاشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور دو تیم آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز امروز از ساعت 15 در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به مصاف هم رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم آلومینیوم اراک در نخستین بازی با هدایت سیدمهدی رحمتی با ترکیب حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، رامتین سلیمان‌زاده، امیر نوری، علیرضا نقی‌زاده، محمد علی‌نژاد، میثم مجیدی، میلاد فخرالدینی، اسماعیل شریفات، محمود قائدرحمتی و نیما درودی به مصاف هوادار تهران می‌رود.

در آن سوی میدان هم ارطغرول ساغلام ترکیب تیمش برای دیدار برابر آلومینیوم را مشخص کرد و بر همین اساس تراکتور تبریز امروز با ترکیب محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، هادی محمدی، آرش قادری، عبدالله ناصری، علی نجفی، شاهین ثاقبی، سامان نریمان جهان، محمد قادری، پیمان بابایی و علی فتحی به میدان می‌رود.

قضاوت این دیدار هم با عبدالنبی پورخلف انجام می‌شود، این در حالی است که این بازی در نیمه نخست یک بازی متعادل بود هر چند دو تیم بارها فرصت به دست آوردند اما از روی بی‌دقتی فرصت‌های به دست آمده را از دست داده و به گل نرسیدند.

آلومینیوم در حالی به مصاف تراکتور می‌رود که پس از چندین هفته و شکست‌های مکرر با حضور خطیبی تصمیم به تغییر سرمربی گرفته و رحمتی در نخستین بازی که جایگزین خطیبی شده امروز روی نیمکت آلومینیوم نشسته است.

با این حال در این بازی هردو تیم یک بازی متعادل و پا به پا و مساوی را نشان دادند و به‌رغم تلاش برای رسیدن به دروازه‌ها هیچ توپی راهی به گل نداشت تا در پایان 45 دقیقه نیمه نخست دو تیم با نتیجه مساوی صفر بر صفر به رختکن رفتند

اما نیمه دوم دو تیم هجومی‌تر وارد میدان شدند و سرمربی دو تیم با تعویض‌های پرشمار خود مدام برای رسیدن به گل تلاش کردند.

آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز با تساوی به رختکن رفتندنام "رحمتی" به دلیل نداشتن مدرک مربی‌گری در لیست آلومینیوم نیست

این درحالی بود که روی اشتباه سلیمان‌زاده، تراکتور تبریز به یک پنالتی دست پیدا کرد اما پورحمیدی با پرش خود توانست توپ را دفع کرده و یک کلین شیت زیبا به نمایش بگذارد.

دقایقی بعد اما تعویض رحمتی جواب داد و آل کثیر که خرید فضل دوم آلومینیوم است با یک ضربه توانست دروازه تراکتور را باز کند و این تیم را پیش بیندازد.

هردوتیم تا پایان بازی تلاش زیادی کردند و تراکتور فشار زیادی برای رسیدن به گل آورد اما موفق نشد و در پایان داور پنج دقیقه وقت تلف شده در نظر گرفت اما نتیجه تغییری نکرد تا پس از چندین هفته شکست، آلومینیوم پیروز میدان باشد.

انتهای پیام/711/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آلومینیوم اراک تراکتور تبریز دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند

به گزارش قدس آنلاین، اوسمار ویه‌را، سرمربی پرسپولیس، در نشست خبری پیش از مصاف با سپاهان با بیان سختی بازی های لیگ در هفته‌های پایانی اظهار کرد: همه تیم ها به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند لذا بازی‌ها سخت می‌شود. از وقتی به ایران آمدم می دانم که بازی‌ برابر سپاهان سخت و هر جریان کوچکی می‌تواند نتیجه بازی را تغییر دهد. امیدوارم در این هفته از جزئیات به بهترین شکل استفاده کنیم تا نتیجه را به سود خود به پایان رسانیم.

وی با اشاره به باخت پرسپولیس در برابر آلومینیوم اراک گفت: امیدوارم در بازی برابر سپاهان یک حمایت خوب از جانب هواداران داشته باشیم. درست است که یک جام را از دست دادیم اما انرژی مثبت آنها به ما کمک می‌کند و امیدوارم فردا هم مثل همیشه ما را تنها نگذارند. برد یا باخت در پایان هر بازی رقم می‌خورد اما مهم این است که از بازی ها درس بگیریم. شکست همیشه تلخ است اما امیدوارم که هواداران بدانند که لیگ را مقابل داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم به هدفی که می‌خواهیم برسیم و برای آن می‌جنگیم.

اسمار در پاسخ به انتقادات در خصوص تعویض‌های پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک افزود: این‌گونه نیست من به تمام بازیکنانم اطمینان و اعتماد دارد. ما بعد از این تعویض‌ها دو گل زدیم این نشان می‌دهد که بازیکنان تعویضی به ما کمک کردند. هدف آنان نیز بهتر کردن روند بازی به سود ما بود. من باور دارم و قبلا هم گفتم که دفاع تیمی از مهاجم شروع می‌شود و برای همین هیچ‌وقت نظر انفرادی ندارم که یک نفر ضعیف است یا نه.

دیگر خبرها

  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • تراکتور - استقلال؛ نبردی حیثیتی در تبریز | پیش بازی
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر