Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد کلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی امروز در نشست فرمانداران و بخشداران استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین کالاهای ضروری مورد نیاز مردم در استان نداریم، از فرمانداران خواست با حضور میدانی موثر، بر رعایت قیمت مصوب و کیفیت کالاهای عرضه‌شده در بازار شهرستان‌ها نظارت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی همچنین خواستار تشکیل شوراهای جذب سرمایه‌گذاری و پیگیری مستمر کارگروه‌های اقتصادی در شهرستان‌ها، تلاش برای جذب تسهیلات بخش تولید با اولویت واحدهای اثرگذار و صنایع پیشرفته، نظارت بر عملکرد ادارات در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری و تهیه نقشه راه و چشم‌انداز توسعه اقتصادی در شهرستان‌های استان شد.
 
 تراب محمدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی هم در این جلسه با تاکید بر روحیه انقلابی و جهادی فرمانداران، آنها را به برنامه‌ریزی در راستای تحقق اهداف دولت، در نظر گرفتن مردم در این برنامه‌ها، حضور مستمر در بین مردم و حفظ شأن نمایندگی عالی دولت در عین تعامل با همه نهادها توصیه کرد. 

جواد رحمتی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هم بر تمرکز فرمانداران در موضوع اشتغال و معیشت مردم تاکید کرد و اهتمام آنان برای سوق دادن اعتبارات شهرستان به سمت پروژه‌های زیرساختی، استفاده از ظرفیت‌های قانون بودجه برای تامین مالی، نظارت جدی بر هزینه‌کرد اعتبارات دهیاری‌ها و عزم جدی برای اجرای طرح‌های ملی مسکن در شهرستان‌ها را خواستار شد.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار هم گزارشی از روند جذب اعتبارات استانی ارائه و بر اهتمام جدی فرمانداران برای جذب اعتبارات مصوب و مستندسازی و انعکاس عملکردها و دستاوردهای دولت به افکار عمومی تاکید کرد.
 
 در این جلسه همچنین روسای سازمان‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت استان درخصوص تامین کالاهای اساسی و تمهیدات صورت گرفته برای تنظیم بازار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز درخصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا و پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته برای اعمال شیوه‌نامه‌های های بهداشتی در ایام تعطیلات نوروز گزارش دادند.

انتهای پیام/60001
 
 
 

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی محمد کلامی تراب محمدی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی تعطیلات نوروز عید نوروز اشتغال و معیشت مردم جواد رحمتی معاون هماهنگی استاندار آذربایجان شرقی شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۵۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، جدول ۲۱ با عنوان توزیع اعتبارات نیروهای مسلح را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول، گفت: این جدول مربوط به نیروهای مسلح است که ما ۱.۸ میلیارد یورو برای آن پیش‌بینی کردیم و این بودجه برای تقویت بنیه دفاعی کشور است.

کد خبر 6092799 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا