Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@11:13:24 GMT

تعزیرات حکومتی باید قدرتمند باشد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۵۸۳۷

تعزیرات حکومتی باید قدرتمند باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، امیرحسین رحیمی ظهر امروز در بازدید از تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: تعزیرات حکومتی و دادگستری ازهم جدا نشدنی است و هرکدام دارای مسئولیت و صلاحیت هایی هستند که در آخر برخورد با متخلفین و مجرمین را در بر می گیرد.

وی افزود: تعزیرات حکومتی باید قدرتمند باشد تا سودجویان و متخلفین با شنیدن نام تعزیرات حکومتی لرزه به اندامشان بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قضات و پرسنل تعزیرات حکومتی خیلی باید مواظب باشند زیرا مسئولیتی بزرگی در مقابل مردم و بیت المال دارند.

وزیر دادگستری با اینکه ما واقف هستیم مزایا پرسنل تعزیرات حکومتی نسبت به خیلی از ارگانهای دیگر پایین تر است گفت: از شما همکارانم میخواهم این امر باعث این نشود که نسبت به انجام وظایف خویش و احقاق حق مردم دلسرد و کوتاهی کنید باید با تمام توان در سال جدید در راستای از بین بردن این شرایط مالی بعد برای مردم تلاش کنیم.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر دادگستری تعزیرات تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قشلاقی گفت: پرونده ۳۹۴ هزار و ۶۷۲ کیلوگرم عرضه خارج از شبکه آرد به ارزش ۲۳ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کردکوی رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر الزام توزیع آرد در شبکه رسمی، واحد متخلف را به پرداخت ۲۳۶ میلیارد و ۸۰۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

قشلاقی گفت: بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان کردکوی در بازرسی از کارخانه تولید آرد، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6091848

دیگر خبرها

  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو