Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه‌ای از انهدام یک تیم تروریستی خبر داد که به دنبال آشوب، بروز درگیری‌‌های قومیتی و حمله به چهره‌های منتفذ استان خوزستان بودند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه‌ای از انهدام یک تیم تروریستی و دستگیری اعضای آن خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است: 

با تلاش شبانه‌روزی چندین ماهه و گسترش چتر اطلاعاتی پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی استان خوزستان، با هدایت سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی کشور تیم تروریستی وابسته به گروهک‌های تجزیه‌طلب و سرویس‌های جاسوسی کشورهای متخاصم منطقه که به دنبال ایجاد تفرقه بین اقوام مختلف استان خوزستان، بروز درگیری‌‌های قومیتی، ایجاد اغتشاش، آشوب و حمله به اماکن حساس و حیاتی استان بودند، شناسایی و منهدم شد.

این تیم تروریستی ضمن ارتباط‌گیری با سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای متخاصم و دریافت پول برای انجام مأموریت‌های خرابکارانه و حمله به چهره های منتفذ استان؛ با استفاده از مواد منفجره در سال جاری، اقدام به تخریب و آتش‌سوزی منازل و اماکن عمومی در سطح استان کرده بودند.

این تیم تروریستی منتسب به گروه‌های ضدانقلاب خارج از کشور و سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه بوده و توسط آنها هدایت و حمایت می‌شده است.

انهدام 2 تیم تروریستی در سیستان و بلوچستان/ 6 تروریست مسلح ‌با مأموریّت ترور بازداشت شدند/ نابودی کامل تیم پشتیبان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس پلیس استان خوزستان تیم تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۵۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار رضا زارعی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان نهاوند، تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف علمی سرقت‌ها تشکیل شد.

او تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و قانونی و همچنین بکارگیری امکانات سازمانی و شگرد‌های خاص پلیسی سرانجام موفق به شناسایی فردی به هویت معلوم و دارای سوابق متعدد شدند.

جانشین انتظامی استان همدان گفت: با اقدامات فنی مشخص شد سارق پس از سرقت، خودرو را بلافاصله با همراهی و همکاری همدستانش از شهرستان خارج و به یکی از استان‌های همجوار انتقال می‌داده است.

سردار رضا زارعی افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده، مشخص شد سارقان به صورت باندی اقدام به سرقت‌ها می‌کرده اند و در نهایت با هماهنگی پلیس آگاهی استان، ۲ گروه از ماموران پلیس آگاهی نهاوند به استان همجوار مراجعه و متهم اصلی را دستگیر کردند.

او تصریح کرد: متهم دستگیر شده به سرقت ۲۹ دستگاه خودرو با همراهی همدستانش اعتراف کرد که با راهنمایی وی یکی از خودرو‌های مسروقه کشف و تحویل مالک شد و تحقیقات و اقدامات قضائی و قانونی درخصوص دیگر موارد ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت