Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته بیست  سوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

داور: مهدی سیدعلی

کمک‌ها: محمدرضا منصوری و فرهاد مروجی

کارت زرد: شرزود تمیروف، فرشاد فرجی از پرسپولیس

کارت قرمز: -

گل: -

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، فرشاد فرجی، علی نعمتی، رامین رضاییان، سعید آقایی، رضا اسدی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، وحید امیری، شرزود تمیروف

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، یامگا، جعفر سلمانی، وریا غفوری، سیلوا، محمد دانشگر، ارسلان مطهری و امیر حسین حسین زاد

سرمربی: فرهاد مجیدی

لحظات حساس:

دقیقه 3
اعلام خطا روی جعفر سلمانی استقلالی‌ها را در موقعیت زدن یک ضربه ایستگاهی قرار دادکه ارسال مهدی‌پور با بالا رفتن پرچم کمک‌ داور به نشانه آفساید همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه 8
نفوذ ارسلان مطهری وی را در موقعیت بسیار خوبی قرار داد که شوت این بازیکن را گوهری در دو ضرب دفع کرد. در توپ برگشتی یامگا با دروازه‌بان پرسپولیس برخورد داشت که استقلالی‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند.

دقیقه 10
نفوذ یامگا از سمت چپ استقلال وی را در موقعیت خوبی قرار داد که سانتر وی حاصلی برای آبی‌پوشان به همراه نداشت.

دقیقه 14
سانتر مهدی‌پور از روی یک ضربه ایستگاهی روی درواره پرسپولیس با دفع ناقص مدافعان پرسپولیس همراه بود که در نهایت یامگا شوتی را روانه این تیم کرد که راهی کرنر شد.

دقیقه 18
مطهری پشت مدافعان پرسپولیس صاحب توپ شد، اما سعید آقایی به وی اجازه نداد تا ضربه نهایی را بزند.

دقیقه 19
نفوذ پرسپولیسی‌ها از سمت چپ در نهایت بادخالت مدافعان استقلال منجر به کرنر برای پرسپولیس شد.

دقیقه 21
ارسال وحید امیری و ضربه سر تمیروف موجب شد تا اسدی در شرایط شوت زنی قرار بگیرد که ضربه او با اختلاف از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 23
خطا به سود استقلال دقیقا پشت محوطه جریمه یک موقعیت خوب برای این تیم ایجاد کرد که ورویا غفوری ضربه تماشایی را به سمت دروازه پرسپولیس روانه کرد.

منبع: فارس

کلیدواژه: دربی 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۵۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک در شرایطی نقش پررنگی در پیروزی این تیم مقابل پرسپولیس داشت که ۲ فصل پیش در آستانه پیوستن به جمع سرخ‌ها بود.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک شنبه هفته جاری موفق شد با عبور از پرسپولیس تهران به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برسد. این تیم در بازی با قرمزها ۲ بار آن هم با اختلاف ۲ گل از حریف خود عقب افتاد و در ١٠ دقیقه پایانی بازی موفق شد نتیجه را جبران کند و با پیروزی در ضربات پنالتی حریف نامدار خود و مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد.

نقطه عطف این بازی حساس در دقیقه ۷۸ رخ داد؛ زمانی که آلومینیوم با نتیجه ۲ بر صفر عقب بود و شروین بزرگ با نظر مجتبی حسین، سرمربی این تیم به جای بهروز نوروزی‌فرد وارد میدان شد. بزرگ ۷ دقیقه پس از ورود به زمین، بعد از نفوذ بازیکنان خودی توپ را با ضربه سر برای مهدی لیموچی کاشت و این بازیکن با یک ضربه استثنایی موفق شد گل نخست آلومینیوم را وارد دروازه امیررضا رفیعی کند.

بزرگ در ادامه در حالی که تنها ٢ دقیقه به پایان بازی زمان باقی مانده بود، بعد از دفع ناقص محمدحسین کنعانی‌زادگان در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با یک ضربه والی تماشایی موفق شد گل دوم آلومینیوم را وارد دروازه حریف کند تا با کامبک این تیم، بازی به وقت‌های اضافی کشیده شود.

انتقام مهاجم مدنظر یحیی؛ «شروین» برای حذف پرسپولیس همه‌کار کرد!

در وقت‌ اضافه زمانی که پرسپولیس با نتیجه ۴ بر ٢ پیش بود، در دقیقه ١١٢ ایرالکو صاحب ضربه کرنر شد که محمد لطفی با ارسال تماشایی توپ را به محوطه جریمه قرمزها فرستاد و بار دیگر بزرگ با ضربه سر موفق شد گل سوم را وارد دروازه پرسپولیس کند تا امید به اردوی شاگردان حسینی بازگردد و با زدن گل چهارم بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت آلومینیوم با شکست و حذف پرسپولیس راهی یک‌چهارم شود.

بدون شک شروین بزرگ با تاثیرگذاری مستقیم روی سه گل آلومینیوم نقش پررنگی در صعود این تیم داشت اما نکته جالب توجه در خصوص او این است که که این بازیکن بعد از درخشش در لباس صنعت نفت آبادان در لیگ بیست و یکم مورد توجه یحیی گل‌محمدی، سرمربی سابق پرسپولیس قرار گرفت و همه چیز برای حضور او در این تیم فراهم شده بود اما در آستانه این انتقال، باشگاه آبادانی با حضور او در پرسپولیس مخالفت کرد؛ انتقالی نافرجام که تاوان تلخی برای پرسپولیس داشت و این بازیکن اینگونه سرخ‌ها را نقره‌داغ کرد!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • بایرن مونیخ ۰ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی
  • ببینید | لحظه دیدنی گل مهدی قائدی مقابل الوصل
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!