Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@19:22:48 GMT

بازی ۹۰ ارومیه و پاس همدان نیمه تمام ماند

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۶۱۷۴

بازی ۹۰ ارومیه و پاس همدان نیمه تمام ماند

در این مسابقه که در ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شد، دیدار دو تیم در دقیقه ۸۵ با خروج داور و بازیکنان پاس از زمین و رفتن به رختکن نیمه تمام ماند.

در این بازی پرحاشیه که همانند دیدار رفت به جنجال کشیده شد نماینده همدان در نیمه اول به گل رسیده بود.

«امیر ایار» داور ایلامی مسابقه در طول بازی دو گل تیم ۹۰ را مردود اعلام و یک بازیکن از هر دو تیم را از زمین مسابقه اخراج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۸۵ بازی در صحنه‌ای که به نظر می‌رسید داور مسابقه بازیکن ۹۰ را با برخورد فیزیکی هول داده بازی به حاشیه کشیده شد و بعد از دقایقی اعتراضات در درون زمین، داوران مسابقه و بازیکنان پاس به رختکن رفتند.

صحبت‌های «سیدحسن نوشه‌ور» نماینده سازمان لیگ همچنین صحبت‌های مسوولین سازمان لیگ با داور مسابقه موثر واقع نشد و او حاضر به برگزاری ادامه بازی و قضاوت مسابقه نشد تا در نهایت این دیدار نیمه تمام باقی بماند.

رضا منصوری، احسان جوشن، قادر رشیدی، حسن داداشی، رضا احمدی، هادی آقازاده، محمد رستمی زاد، عماد علی پور، علی دیداری، امید رضایی و آرمین مصطفوی ترکیب اولیه تیم ۹۰ به میدان رفتند.

«سیدحسن نوشه‌ور» ناظر سازمان لیگ رای کمیته انضباطی را منوط به تماشای فیلم مسابقه اعلام کرد.

با نتیجه احتمالی برد پاس همدان با رای کمیته انضباطی این تیم به رده نهم صعود خواهدکرد و ۹۰ تا رتبه هفتم سقوط می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال لیگ دسته دوم کمیته انضباطی آذربایجان غربی تیم 90 ارومیه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد

رئیس اداره راه و شهرسازی زهک گفت: سند تک برگی تمام اراضی ملی در حریم و محدوده این شهرستان به نام سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان، مرتضی باغبانی اظهار کرد: در حال حاضر کل وسعت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در شهرستان زهک (محدوده و حریم شهر) بیش از ۲۸۴ هکتار است که سند این اراضی در راستای افق شهرسازی آینده این منطقه و بر اساس ماده ۹ قانون جامع حدنگار به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن به نام دولت صادر شده است.

وی افزود: تثبیت مالکیت اراضی، کاهش دعاوی قضائی و تأمین زمین مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن از مهم‌ترین اهداف و مزایای اجرای قانون حدنگاری یا کاداستر اراضی ملی و دولتی است.

رئیس اداره راه و شهرسازی زهک خاطرنشان کرد: افزایش ضریب حفاظتی، کاهش عوامل تخریب و جلوگیری از تجاوز و تعدی به اراضی ملی، دسترسی آسان به اطلاعات مالکیت دولت و همه مالکان املاک از نظر محل و موقعیت آن، به‌روزرسانی اطلاعات نقشه‌ها و کاهش اختلافات حقوقی مردم از دیگر مزایای اجرای قانون حدنگاری یا کاداستر است.

کد خبر 751042

دیگر خبرها

  • استقلال چندساعت مانده به بازی خواهان تغییر داور!
  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • گل‌گهر با دو پیراهن در بازی خانگی!
  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • بازگشت سریع موعود از قطر: سلام پرسپولیس!
  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود
  • اتفاق عجیب در گل گهر؛ تغییر پیراهن در نیمه دوم!
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم