Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@23:48:00 GMT

ناکامی جانسون در سفر به امارات و عربستان

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۶۲۵۵

ناکامی جانسون در سفر به امارات و عربستان

«بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس در گفتگو با «محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان سعودی در صدد بود او را به تولید میلیون‌ها بشکه نفت بیشتر ترغیب کند که ناکام ماند.

نشریه دیلی میرور نوشت: حمله روسیه به اوکراین موجب بدبختی مردم انگلیس شده است، بهای هر لیتر بنزین به بیش از ۱۶۵ پنس رسیده و مردم که پیش از این نیز برای تامین هزینه‌های زندگی با دشواری روبرو بودند، اکنون بیشتر زیر فشار قرار دارند و بهای سوخت در پمپ بنزین‌ها روزانه بالا می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته رسانه‌های انگلیس، بوریس جانسون در ریاض گفت: توافق‌های خوبی انجام شد تا بهای نفت ثبات یابد، با تورم مبارزه شود، به مصرف کنندگان کمک شود و خریداران در پمپ‌های بنزین یاری شوند، اما زمانی که از او پرسیده شد آیا رهبر عربستان، درباره افزایش تولید نفت قولی داد یا خیر پاسخ داد این را از دولت عربستان بپرسید. جیمز کلورلی معاون وزیر خارجه انگلیس نیز گفت"خیلی امیدوار" است که تولید نفت افزایش یابد.

دیلی میرور نوشت: سفر بوریس جانسون به امارات و عربستان، با انتقاد شدید سازمان‌های هوادار حقوق بشر و سیاستمداران مخالف دولت روبروست. از زمان قتل جمال خاشقچی در کنسولگری عربستان در ترکیه، جانسون از معدود مقامات غربی است که به عربستان سفر می‌کند.

کایر استارمر، رهبر حزب کارگر انگلیس گفته بود: نخست وزیر انگلیس بشکه خالی در دست، برای دریافت نفت از درگاه یک دیکتاتور به پیشگاه دیکتاتوری دیگر می‌رود.

در دو روز گذشته نیز شماری از فعالان حقوق بشر و مسلمانان مقیم انگلیس با تجمع مقابل سفارت عربستان در لندن خشم و انزجار خود را از اقدامات رژیم عربستان در سرکوب شیعیان در این کشور و همچنین کشتار مردم یمن و بحرین و استاندارد دوگانه غرب درباره حقوق بشر ابراز کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بوریس جانسون حمله روسیه به اوکراین بحران انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۶۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!

هواداران بارسلونا می‌خواهند هر چه زودتر این فصل کابوس‌وار به پایان برسد.

طرفداری | فصل 24-2023 برای بارسلونا به معنای واقعی کلمه کابوس‌وار بوده است. برای هواداران این تیم پرافتخار اسپانیایی نبردن هیچ جامی در یک فصل فوتبالی یعنی یک ناکامی بزرگ.

بارسلونا با شکست 4-2 مقابل ژیرونا نه تنها رتبه دوم لالیگا را به این تیم کاتالانی واگذار کرد بلکه اختلاف‌اش با رئال مادرید در صدر لالیگا به 14 امتیاز رسید تا بدین‌ترتیب سی‌وششمین قهرمانی رقیب دیرینه آنها در لالیگا قطعی شود. در طول این فصل کابوس‌وار بارسلونا با مشکلات عدیده‌ای روبرو بود که خود این مشکلات نیازمند یک مطلب طولانی و جامع است. از کادر فنی و در راس آنها ژاوی گرفته که در ژانویه از بارسا خداحافظی می‌کند تا برگشت دوباره‌اش و مصدومیت‌های این تیم در کنار اشتباهات داوری باعث شد تا بلوگرانا این فصل را با ناکامی و دست خالی به پایان برساند.

آنها سوپرکاپ اسپانیا و لالیگا را به رئال مادرید واگذار کردند. در کوپا دل ری با شکست مقابل اتلتیک بیلبائو از این مسابقات حذف شدند و در لیگ قهرمانان اروپا هم در حالی که در مجموع با نتیجه 4-2 از پاری سن ژرمن جلو بودند با اشتباه بزرگ رهبر خط دفاعی و در ادامه دیگر بازیکنانشان، در عین ناباوری نتوانستند به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند و هواداران این تیم با حسرت به نبود خود در این تورنمنت معتبر باشگاهی می‌نگرند.

بارسلونا با شکست تلخ 4-2 برابر ژیرونا علاوه بر قطعی کردن قهرمانی رئال مادرید حال در خطر از دست دادن سوپرکاپ اسپانیا هم قرار دارد. رقابتی که از نظر مالی در این اوضاع و شرایط وخیم مالی بارسا برای آنها حیاتی است. با هم در ادامه نگاهی اجمالی به ناکامی‌های این فصل بارسلونا می‌پردازیم.

عملکرد فعلی بارسلونا در فصل 24-2023 از دست دادن قهرمانی لالیگا و فاصله 14 امتیازی با رئال مادرید قرارگیری در جایگاه سوم لالیگا و از دست دادن احتمالی سوپرکاپ اسپانیا حذف در کوپا دل ری با شکست مقابل اتلتیک بیلبائو حذف از لیگ قهرمانان اروپا با شکست مقابل پاری سن ژرمن در خانه شکست در فینال سوپرکاپ اسپانیا مقابل رئال مادرید شکست در هر سه ال‌کلاسیکوی فصل برابر رئال مادرید پایان فصل بدون کسب حتی یک جام قهرمانی

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • لبخند یک پرسپولیسی به ناکامی ستاره تراکتور
  • بوریس جانسون از رای‌دادن در انتخابات محلی باز ماند
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • منع جانسون از شرکت در انتخابات محلی به دلیل نقض قانون
  • این زن بخاطر نوع لباسش به ۱۱سال زندان محکوم شد
  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • (ویدئو) خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۰ پاری‌سن‌ژرمن؛ ناکامی امباپه در عبور از دیوار زرد