Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان رییس شورای اسلامی رشت گفت: وضعیت سراوان مشکلات جدی برای مردم روستاهای اطراف این دفنگاه ایجاد کرده است و برای رفع این مشکل، پیگیری راه اندازی زباله سوز سراوان از اولویت های کاری شورای رشت در سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

 محمدحسین واثق کارگرنیا امروز در نشست خبری اعضای شورای اسلامی شهر رشت که در سالن اجتماعات هلال  احمر گیلان برگزار شد، با اشاره به اینکه ترافیک در خیابان های شهر موجب سختی تردد مردم رد شهر شده است، اظهار کرد: اقدامات مختلفی برای رفع این مشکل برنامه ریزی شده است و اجرای رینگ ۹۰ متری از جمله پروژه ها برای سال آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی افزود: خدمت به مردم و جلب رضایت شهروندان مهمترین هدف شواری دوره ششم است و طرح  سوال و برگزاری جلسه استیضاح شهردار هم از وظایف شورا است که در اولین سال کاری شورا به آن پرداختیم.

کارگرنیا ادامه داد: یکی از ویژگی های بسیار خوب دوره ششم شورای اسلامی شهر رشت وفاق و همدلی است و امیدواریم تا پایان دوره این وحدت حفظ شود و منجر به ارائه خدماتی در شان مردم رشت به شهر شود.

وی خاطرنشان کرد: ۱۴۰۱ سال تحول و توسعه رشت است و هدف ما این است که توزیع عادلانه خدمات رسانی در تمامی مناطق شهر رشت صورت گیرد.

رییس شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: مشکلات دفن زباله در سراوان این شهر موجب معضلات زیست محیطی و رنج مردم اطراف این روستا شده است، به جد پیگیر تعیین تکلیف دفنگاه زباله سراوان رشت هستیم. خوشبختانه رفع  این مشکل مورد تاکید رییس جمهور و استاندار گیلان نیز است.

وی با بیان اینکه ما هم در شورای اسلامی رشت و شهرداری پی‌گیر جدی تعیین تکلیف دفنگاه زباله سراوان رشت هستیم، گفت: تصمیم بر این است که کارخانه کمپوست رشت را از ۵۰۰ به هزار تن برسانیم.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شوراي شهر زباله سراوان شورای اسلامی شهر رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۶۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«جواد سعدون زاده» از حوزه انتخابیه آبادان به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

جواد سعدون زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در مجلس شورای اسلامی برای تخصیص آب بر اساس حق آبه تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به لزوم توجه به کسب و کارهای ملوانان گفت: قشر لنج‌داران هیچ‌گونه حمایتی از سوی دولت و سازمان‌های مربوطه نمی‌شوند و باید سوخت و بیمه آنها پیگیری شود.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه آبادان افزود: ضرورت دارد برای لنج‌داران در خصوص کالای ته لنجی فضا بازتر شود و آنها باید دفعات مکرری از سوخت یارانه‌ای برخوردار شوند.

سعدون زاده در ادامه اشتغال را مهم‌ترین چالش شهر آبادان قلمداد کرد و ادامه داد: به طور حتم مانند دوره‌های گذشته پالایشگاه آبادان در محور توجه ما است و برای عملیاتی کردن فاز باقی مانده اقدام اساسی می‌کنم؛ در دو دوره قبلی حضورم در مجلس شورای اسلامی اقدامات اساسی برای تأمین اعتبار فازهای این پالایشگاه انجام دادم.

وی با اشاره به مشکلات کشاورزان، توضیح داد: با وجود اینکه وزارت جهاد کشاورزی داریم ولی در مرزهای جنوبی کشاورزان ما که میراث کهن نخل‌داری را دارند، حمایت نمی‌شوند. پاسخگو کردن وزارت جهاد کشاورزی جزو وظایف نمایندگان مجلس است که باید در روزهای سخت و روزهای پُر برکت در کنار کشاورزان باشند.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه آبادان، توجه به توسعه اقتصادی را مهم برشمرد و تاکید کرد: فعال کردن تجارت در گمرک‌های سه‌گانه آبادان یکی از برنامه‌هایم است. تجارت، صنعت، گردشگری و ترانزیت می‌تواند اقتصاد شهرهای آبادان و خرمشهر و حتی خوزستان را تحت تأثیر خود قرار بدهد.

کد خبر 6096018

دیگر خبرها

  • سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • پیگیری مشکل اینترنت در روستاها
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • اولویت مجلس آینده «اقتصاد» و «فرهنگ» خواهد بود
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • مشکلات اولویت‌دار کارگران و کارفرمایان احصا و مورد رسیدگی قرار گیرد