Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@15:44:35 GMT

انهدام یک تیم تروریستی در خوزستان و دستگیری اعضای آن

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۶۲۸۹

انهدام یک تیم تروریستی در خوزستان و دستگیری اعضای آن

به گزارش جماران؛ همزمان با هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان(عج)فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از انهدام یک تیم تروریستی در استان خوزستان و ضربه بر پیکره معاندین و تروریست های ضد انقلاب خبر داد.

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه‌ای از انهدام یک تیم تروریستی و دستگیری اعضای آن خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است: با تلاش شبانه‌روزی چندین ماهه و گسترش چتر اطلاعاتی پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی استان، با هدایت سازمان اطاعات فرماندهی انتظامی کشور تیم تروریستی وابسته به گروهک‌های تجزیه طلب و سرویس‌های جاسوسی کشورهای متخاصم منطقه که به دنبال، ایجاد تفرقه بین اقوام مختلف استان خوزستان، بروز درگیری‌های قومیتی، ایجاد اغتشاش، آشوب و حمله به اماکن حساس و حیاتی استان بودند را شناسایی و منهدم کردند.

در این اطلاعیه آمده است: این تیم تروریستی ضمن ارتباط گیری با سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای متخاصم و دریافت پول جهت انجام ماموریت‌های خرابکارانه و حمله به چهره‌های منتفذ استان؛ با استفاده از مواد منفجره در سال جاری، اقدام به تخریب و آتش سوزی منازل و اماکن عمومی در سطح استان کرده بودند.

به گزارش پایگاه خبری نیروی انتظامی این تیم تروریستی منتسب به گروه‌های ضدانقلاب خارج از کشور و سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه بوده و از سوی آنها هدایت و حمایت می‌شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا تیم تروریستی تیم تروریستی در خوزستان افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا تیم تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۶۲۳ میلیارد ریال انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق در بازرسی مأموران این پلیس از یک انبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مهدی سبحانی فر اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی لوازم یدکی خودرو قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف ۱۱۰ انواع لوازم یدکی خودروهای سنگین و گاردان قاچاق شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۶۲۳ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی، پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.

کد خبر 748552

دیگر خبرها

  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • هشدار هواشناسی خوزستان درباره وقوع گرد و خاک
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت