Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای‌مجازی در حوزه‌های فناوری، دانلود، اخبار داغ فضای‌مجازی نشده‌اید، در ادامه لینک خبر‌های پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم.

با بدترین گوشی‌های هوشمند تولید شده آشنا شوید در این گزارش به برخی گوشی‌های هوشمند اشاره می‌کنیم که به دلیل کیفیت نامناسب عنوان بدترین گوشی‌های هوشمند را کسب کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
جیمز وب واضح‌ترین تصویر خود از فضا را ارسال کرد ناسا اعلام کرد جیمز وب تصویر خیره کننده‌ای از ستاره هدف ارسال کرده است. دانلود اپلیکیشن نمایش اخبار مهم SmartNews 22.3.20 برنامه SmartNews: Local Breaking News یکی از نرم افزار‌های بسیار کارآمد برای مطالعه اخبار است. نجات کودک توسط پرستار بیمارستان + فیلم پرستار باتجربه آموزش دیده، جان کودک بیهوش شده را نجات داد. وحشت صاحبخانه با دیدن مار در زیر صندلی+ فیلم خزیدن مار سمی خطرناک به زیر پای صاحبخانه موجب وحشت و فرار وی شد. مرسدس بنز خودرو‌های سری AMG GT ۶۳ را به‌روزرسانی می کند در ادامه برنامه‌های به‌روزرسانی شرکت مرسدس بنز، خودرو‌های AMG GT ۶۳ و GT ۶۳ S ۲۰۲۲ این شرکت، به‌روزرسانی شدند. جابجایی قطار ۱۸۰ تنی توسط مرد مصری + فیلم مرد مصری با کشیدن قطار ۱۸۰ تنی یک رکورد به نام خود ثبت کرد. واتساپ قابلیت گوش دادن به ویس، خارج از چت را ارائه می کند قابلیت جدید واتساپ به شما امکان می‌دهد تا ویس‌ها را در صفحات دیگر نیز مشاهده کنید. معرفی سری گوشی‌های Redmi K۵۰ قبل از رونمایی رسمی رونمایی رسمی از گوشی‌های هوشمند Redmi K ۵۰ پنجشنبه انجام خواهد شد، اما به تازگی برخی مشخصات این سری از طریق تبلیغات جدید شیائومی مشخص شده است. دانلود برنامه واتساپ بیزینس بتا WhatsApp Business Beta 2.22.7.11 جدیدترین نسخه اپلیکیشن واتساپ بیزینس بتا مخصوص اندروید را از اینجا دانلود کنید. باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پربازدیدهای فضای مجازی پربازدیدهای امروز گوشی های هوشمند فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۶۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟

طرفداری | لبران جیمز شاید هنوز نامش در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود حک نشده باشد، اما نام او در تاریخ لس‌آنجلس ثبت شده است. جینی باس، مالک لیکرز، می‌خواهد نام جیمز در شهر فرشتگان باقی بماند و میراث او بیشتر از این ها در ال ای باقی بماند. 

به گزارش اتلتیک، جینی باس و لس آنجلس لیکرز خواهان بازگشت لبران هستند (کسی که تا 29 ژوئن تصمیم می‌گیرد گزینه بازیکن 51.4 میلیون دلاری خود را برای فصل 25-2024 فعال کند یا نه). یکی از مقامات لیکرز اخیرا گفته که «لبران مشکل تیم نیست». 

انتظار می‌رود این ستاره 39 ساله تا دو فصل دیگر در NBA بازی کند. لیکرز حاضر است همه شرایط را برای رقم زدن هفتمین فصل لبران جیمز در این فرنچایز آماده کند. لیکرز حتی حاضر است یک تمدید قرارداد سه ساله به لبران ارائه دهد، آن هم با دستمزدی که در مجموع به 164 میلیون دلار خواهد رسید. قرارداد جدید اما تنها کاری نیست که لیکرز می خواهد برای نگه داشتن پادشاه انجام دهند. 

برانی جیمز، پسر لبران برای حضور در درفت ان بی ای اعلام آمادگی کرده و لیکرز تمایل بسیار زیادی به درفت کردن او دارد. لبران از مدت ها قبل گفته که می خواهد با برانی هم تیمی شود، او سال 2022 به اتلتیک گفت:

در آخرین سال خودم با پسرم بازی خواهم کرد. 

لبران جیمز به احتمال زیاد صبر خواهد کرد تا ببیند تیم چگونه آف سیزن را مدیریت می‌کند و کدام بازیکنان را به عنوان ستاره سوم به زوج او و آنتونی دیویس اضافه می کند. لیکرز با قبول شکست در بازی پنجم راند اول پلی آف کنفرانس غرب مقابل دنور ناگتس، از دور رقابت ها کنار رفت. حالا حداقل 6 ماه لبران جیمز را در NBA نمی بینیم و البته باید منتظر ورود تیم ملی آمریکا به المپیک پاریس به رهبری او هم باشیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • درخشش سر یک اسب در تصویر جدید «جیمز وب»
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • پشت‌پرده عکس‌ جعلی ترانه علیدوستی و پدرش
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • اخبار جعلی از سر و کول هنرمندان بالا می‌رود