Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@21:59:18 GMT

قاتلی که با حلوای نذری دو نفر را کشت دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۶۳۴۸

قاتلی که با حلوای نذری دو نفر را کشت دستگیر شد

علیرضا قاسمی نژاد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد:  هفته گذشته دو نفر از اهالی شهر منصوریه برای انجام امور دفتری به یکی از دفترخانه‌های اسناد رسمی در بهبهان مراجعه کرده بودند که در راه بازگشت به خانه  به علت مسمومیت به بیمارستان منتقل شده و فوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: از لحظات اول این اتفاق دستورات لازم قضایی صادر و تحقیقات پلیس جهت پیدا کردین قاتل شروع شد.

دادستان عمومی و انقلاب بهبهان تصریح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته و انجام تحقیقات گسترده هویت عاملان قتل شناسائی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند که با صدور قرار متناسب به زندان معرفی شدند.

علیرضا قاسمی‌نژاد اظهارکرد: در بازرسی از محل اختفای آنان تعدادی آلات و ادوات به کار رفته در جنایت نیز کشف شد. وی انگیزه متهمان از ارتکاب این جنایت را مسائل و اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

به گزارش فارس،  چهارشنبه  گذشته خانمی ناشناس با در دست داشتن سینی حاوی حلوا، تحت عنوان نذری آن را پخش می‌کرد؛ دو تن از شهروندان شهر منصوریه پس از مصرف حلوا هر دو نفر در اثر مسمومیت در بیمارستان فوت کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بهبهان قتل دادستان بهبهان دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۶۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت و همبستگی مردم پرتغال از غزه+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، هزاران نفر از مردم پرتغال با حضور در خیابان‌ها، ضمن اعلام همبستگی با مردم فلسطین، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند و خواستار توقف فوری جنگ و برقراری آتش‌بس در غزه شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز پنج‌شنبه اعلام کرد که از آغاز تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه در ۷ اکتبر تا امروز دست‌کم ۳۴ هزار و ۵۹۶ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۸۱۶ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بنابر اعلام این وزارت‌خانه در شبانه‌روز گذشته ۲۸ نفر در غزه شهید و ۵۱ نفر دیگر زخمی شدند.

دیروز چهارشنبه و در ادامه حمایت‌های جهانی از مردم فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، هزاران نفر از مردم ایتالیا با تجمع در شهر میلان، ضمن حمایت از مبارزه گروه‌های مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها، جنایت‌های ارتش صهیونیستی در نوار غزه و کشتار مردم بی‌گناه را محکوم کردند

شبکه الجزیره روز چهارشنبه تصاویری از تظاهرات پرشور در شهر میلان ایتالیا زیر بارش باران برای درخواست توقف جنایات اسرائیل در غزه منتشر کرد.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با در دست داشتن پرچم فلسطین شعارهای ضد صهیونیستی در کشتار مردم فلسطین در نوار غزه و توقف جنگ سر دادند.

در خبری مرتبط، مردم ترکیه در شهر ترابزون ترکیه نیز در راهپیمایی همبستگی با مردم غزه با حمل پرچم‌های فلسطین از مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

کد خبر 6095092

دیگر خبرها

  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند
  • حمایت و همبستگی مردم پرتغال از غزه+ فیلم
  • (تصاویر) عاملان برادرکشی در مشهد صحنه جنایت را بازسازی کردند
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • تصاویـر متفاوت‌ترین بازسازی صحنه قتل؛ جنایت پیرمرد در وسط طبیعت بکر!
  • پست برق ۱۳۲ ‌کیلوولت‌ شاهد بهبهان برق‌دار شد
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • جنایت عشقی در خیابان جردن