Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران ایران گفت: منهدم کردن هر پایگاهی که از آنجا به امنیت ایران تجاوزی صورت می‌گیرد، «حقی طبیعی» است و این خط قرمز [ما] است.

سردار شریف در گفتگو با شبکه المسیره اعلام کرد سفیر ایران در عراق گفته است به اقلیم کردستان عراق بار‌ها در خصوص پایگاهی که هدف حمله [سپاه] قرار گرفت و نیز دو پایگاه دیگر هشدار داده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین گفت: صهیونیست‌ها اعلام کردند پهپاد‌هایی که بر فراز پایگاهی در کرمانشاه ایران آمدند، از پایگاه هایشان در اربیل عراق به آنجا آمده بودند.

او همچنین اعلام کرد در صورتی که مقامات عراقی برای ریشه کن کردن بقیه پایگاه‌ها، اقدامی انجام ندهند و امنیت ما از این منطقه هدف قرار بگیرد، بدون شک به این اقدامات پاسخ خواهیم داد.

بامداد روز یکشنبه گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برای گرفتن انتقام شهادت دو تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه در پی حمله رژیم صهیونیستی، مواضع راهبردی رژیم صهیونیستی در اربیل عراق را با موشک بالستیک هدف قرار داد. مقامات اربیل وجود این مراکز را تکذیب کردند، اما خبرنگار المیادین در بغداد تایید کرد منابعی وجود فعالیت موساد در اقلیم کردستان عراق را تایید می‌کنند.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که "مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها" را با موشک‌های قدرتمند و نقطه‌زن خود هدف قرار داده و در صورتی که صهیونیست‌ها بخواهند به توطئه‌های خود ادامه دهند پاسخی سخت‌تر و ویرانگرتر دریافت خواهند کرد.

چندی بعد نیز یک مقام آمریکایی در گفتگو با خبرنگار نیویورک‌تایمز تایید کرد مکانی که بامداد یکشنبه هدف موشک‌های ایران قرار گرفت یکی از مراکز آموزشی صهیونیست‌ها بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران ایران مقر موساد اقلیم کردستان عراق سپاه پاسداران صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل

تعداد بازدید : 2 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 33 فردریک پلایتن خبرنگار سی ان ان گزارشی از موشک‌های ایران که به سمت اسرائیل شلیک شد و ابعاد رویارویی نظامی ایران و اسرائیل پخش کرده است. در بخشی از این گزارش سردار علی بلالی مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه با خبرنگار سی ان ان گفت و گو می‌کند و بخشی از مواضعش را به انگلیسی می‌گوید. او در پاسخ به دقت این موشک‌ها و خطای برخورد می‌گوید کمتر از پنج متر. این گزارش جالب را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • دقیقا این ۳ مدل موشک به اسرائیل شلیک شد
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی
  • دعوت سپاه از مردم برای نقش‌آفرینی در کنگره شهدای استان مرکزی
  • واکنش سردار شریف به برخورد حاکمان آمریکا با دانشجویان معترض
  • مولفه قدرت سپاه داشتن افراد بصیر است
  • هفته تعلیم و تربیت فرصتی برای دستیابی به اهداف سپاه
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • ببینید | گزارش اختصاصی CNN از موشک‌ها و پهپادهای سپاه پاسداران
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران