Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربیان تیم‌های فوتبال آلومینیوم و تراکتور‌ پس از دیدارشان صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید فاضلی مربی آلومینیوم اراک پس از برد یک بر صفر تیمش مقابل تراکتور تبریز گفت: به هواداران عزیزمان تبریک می‌گویم به خاطر اینکه بعد از چند بازی توانستیم پیروز شویم و امیدوارم سال جدید را با این شادی بعد از برد آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از طرف کادر فنی و مسئولان تیم از بازیکنان با غیرتمان تشکر می‌کنم. ما واقعا تحت فشار بودیم، حتی دیدید پنالتی هم شد و گلر ما پنالتی را گرفت. به بازی برگشتیم و توانستیم گل را بزنیم دقایق سختی را تحمل کردیم بعد از اینکه گل را زدیم چون بچه‌ها هنوز اعتماد به نفس را نداشتند که بتوانند گل را حفظ کنند و به خاطر این مسئله تحت فشار بودند. مربی آلومینیوم اراک با بیان اینکه بچه ها با تلاش خودشان توانستند گل را حفظ کنند و با برد از زمین بیرون بیایند، گفت: کادر فنی در صف آخر این برد است و تمام این برد متعلق به بازیکنان و هواداران تیم آلومینیوم اراک است. ما در انتهای صف این برد قرار داریم. فاضلی تصریح کرد: حیف است که تراکتور در اینجای جدول باشد امیدوارم در بازی های بعدی موفق باشند و بتوانند این تیم را از این شرایط خارج کنند. من آنجا حضور داشتم و تغییرات مثبت را امروز در این تیم لمس کردم. تراکتور واقعا ما را اذیت کرد. به آنها تبریک می‌گویم بابت تیم خوبشان و قطعا روزهای خوبی در آینده خواهند داشت.   ارطغرول ساغلام پس از شکست یک بر صفر تراکتور تبریز مقابل آلومینیوم اراک گفت: دو تیم که زمان زیادی نبرده بودند، بازی را بیشتر در میانه زمین انجام دادند. تلاش کردیم ساختار دفاعی خود را در آن بخش‌ها بچینیم و با استفاده از توپ‌هایی که می‌گیریم، برای خودمان موقعیت گلزنی بسازیم. در نیمه اول به‌جز دو ضربه ایستگاهی، موقعیت خاصی به حریف ندادیم و نیمه دوم برای ما خیلی بهتر آغاز شد. حملاتی انجام دادیم و موقعیت‌هایی به دست آوردیم. یک پنالتی به دست آوردیم که می‌توانست بازی را به نفع ما تمام کند و نقطه عطف بازی باشد، اما نتوانستیم از آن استفاده کنیم. «اگر پنالتی تبدیل به گل می‌شد، ادامه مسابقه برای تراکتور راحت‌تر می‌شد». وی ضمن بیان این جمله گفت: پس از پنالتی، در شلوغی محوطه جریمه خودمان در خط دفاعی مرتکب اشتباه شدیم و گل خوردیم. حق‌مان نبود که ببازیم و اینکه این مسابقه را بدون امتیاز تمام کنیم، ما را ناراحت کرد. سرمربی تراکتور با بیان اینکه تمرینات تیمش به‌خاطر نوروز 1401 پنج روز تعطیل می‌شود، عنوان کرد: در رختکن گفتم پس از تعطیلی، بازیکنانی به تمرینات برگردند که با تمام وجود بازی می‌کنند و حداکثر تلاش خود را خواهند کرد. متأسفانه خودمان کار خودمان را سخت‌تر کردیم. با این حال از صمیم قلب می‌گویم که با کمک خدا، از پس این کار برمی‌آییم و تیم را از این شرایط دشوار بیرون می‌کشیم. این کار کمی سخت است، اما چنین اتفاقی رخ می‌دهد. این پیروزی را به حریف تبریک می‌گویم.   انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۶۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سعید اخباری پس از اینکه در جام حذفی رقابت نزدیکی مقابل مس کرمان انجام دادند و در ضربات پنالتی به برتری رسیدند، دیروز هم در جدال حساس لیگ یک برابر سایپا توانستند به پیروزی خارج از خانه دست پیدا کنند که عملکرد امیرحسین آسیابان‌پور درون دروازه این تیم جلب توجه زیادی کرد.

سرمربی چادرملو اردکان در دیدار جام حذفی مقابل مس کرمان که نیمی از نفرات اصلی خود را استراحت داده بود، تصمیم گرفت از گلر 19 ساله‌اش استفاده کند این دروازه‌بان هم پس از عملکرد موثر در طول 120 دقیقه، یک پنالتی هم مهار کرد تا نقش مهمی در صعودشان داشته باشد.

اما او دیروز هم مقاومت 90 دقیقه‌ای مقابل سایپا داشت و در حالی که چادرملو بازی سرنوشت‌سازی را در ورزشگاه انقلاب کرج انجام می‌داد، توانست سه امتیاز دیگر بگیرد و فقط یک گل در ثانیه‌های پایانی دریافت کند که تاثیری در برتری شاگردان اخباری نداشت.

چادرملو از ابتدای فصل دو گلر با تجربه در ترکیب خود می‌دید، اما آسیابان‌پور که دیروز مثل بازی رفت مقابل سایپا در ترکیب قرار گرفته بود، چهارمین بازی خود را در جمع شاگردان اخباری انجام داد و یک برد دیگر به دست آورد.

دیگر خبرها

  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • پدر سنگربان جوان استقلال، مهمان تمرین آبی‌ها
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد