Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: مقابل استقلال فکر می‌کردیم فقط باید فوتبال بازی کنیم و نتوانستیم بر نیروهای ماورایی غلبه کنیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا درویش پس از تساوی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 98 اظهار داشت: اگر قرار باشد فوتبال بازی کنیم یقینا نتیجه می‌گیریم ولی بر نیروهای ماورای فوتبال نمی‌توانیم غلبه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه کارشناسان داوری قطعا نظر خواهند داد که داور 2 هند بازیکنان استقلال را نگرفت و حداقل چند دقیقه تابلوی تعویض دست داور چهارم بود و بازیکن ما به زمین نیامد و خطاها را نگرفت. فوتبال همین صحنه‌ها است که نتیجه را عوض می‌کند. از نظر فوتبالی  ما بازی را بردیم و جا دارد که از بازیکنان و کادرفنی تشکر کنم ولی ما فکر می‌کردیم فقط باید فوتبال بازی می‌کردیم.

وی ادامه داد: من به مسئولان فدراسیون رسما نامه دادم و گفتیم که داوری که شائبه‌برانگیز است و داوری که با تیم مقابل یک نسبت سببی دارد و قبلا همکاری داشتند بهتر است که انتخاب نشود. علی‌الظاهر حاکم چیز دیگری است و منطق حاکم نیست. خیلی از مسئولان هم گفتند که توجیه خوبی است و باید مدنظر داشته باشیم ولی متاسفانه انجام نشد و بازی بسیار زیبایی که ما انجام دادیم درست نشد. ما از کامرانی‌فر هم خواستیم و او هم قبول داشت و گفتند باید مدنظر داشته باشیم ولی علی‌الظاهر در حد حرف بود. ما به اذعان برخی هواداران تیم رقیب هم که کنار ما نشسته بودند در صحنه‌هایی داور به ضرر ما تصمیم گرفت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که حساسیت دربی با بیانیه‌های دو باشگاه بیشتر نشد؟ گفت: کدام بیانیه؟ نمی‌دانم کدام بیانیه را مدنظر دارید. یعنی بیانیه روی داوری باید تاثیر بگذارد. داور التهابش از جای دیگر بود.

درویش در خصوص اعتراض گل‌محمدی به داور عنوان کرد: مربی حاصل زحماتش را می‌خواهد در زمین مسابقه بگیرد و وقتی زحماتش قرار است با بی‌عدالتی از بین برود تحت تاثیر قرار می‌گیرد. یقینا بعد از این مسابقه کارشناسان نظر می‌دهند و اگر نظر گل‌محمدی را هم تایید کنند چه چیزی را عوض می‌کند.

وی در خصوص اینکه به نسبت سیدعلی با استقلالی‌ها اشاره کرده است، عنوان کرد:  منظورم نسبت فامیلی نیست. به خاطر همکاری‌های گذشته‌شان است، گفتم که بهتر است انتخاب نشود. خودشان هم می‌دانند. وقتی بازی اینقدر حساس است چرا این کار را کردند؟ همه اذعان دارند سوت‌ها عادلانه نبود. مثل اینکه دوست داشتند فقط همین یک مسابقه را سوت بزنند. ان‌شاءالله به روزی برسیم که این اتفاقات نباشد و نتیجه بازی در مستطیل سبز رقم بخورد.

جدول لیگ برتر فوتبال| حفظ فاصله اجتماعی استقلال و پرسپولیس در حضور تماشاگران

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس استقلال پرسپولیس فوتبال بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود

سرمربی سپاهان معتقد است که تساوی تیمش برابر پرسپولیس تنها به سود استقلال تمام شده است.

به گزارش ایرنا، ژوزه مورایس، پس از تساوی سپاهان برابر پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی زیبایی بود و هواداران با حضورشان، فضای خوب و جذابی را در ورزشگاه به وجود آورده بودند. فکر می‌کنم که از نتیجه بازی فقط استقلال سود برد. بازیکنان هر دو تیم تلاش کردند.

مورایس افزود: پرسپولیس یکی از تکنیکی‌ترین و بهترین تیم‌های ایران است و کیفیت خیلی خوبی دارند و نباید انتظار داشته باشیم که پرسپولیس را در خانه خودش و ورزشگاه آزادی شکست بدهیم. بازیکنان سپاهان با تمام اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد تلاش خوبی کردند. ما در این فصل چالش‌های زیادی داشتیم و اگر کلاهی سرم بود به احترام بازیکنان کلاه خودم را سر برایشان بر می‌داشتم.بازی‌های زیادی باقی نمانده و برای تیم‌هایی که شانس قهرمانی دارند آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی درباره اینکه بازیکنان سپاهان در بازی امشب رو به تلف کردن وقت آورده بودند، تصریح کرد: نیازی نمی‌بینم که به این سوال جواب بدهم. من برای فوتبال اینجا حضور دارم. بازی پر از احساسات بو و از بازیکنانم بابت تلاشی که کردند قدردانی می‌کنم. بازی درگیرانه‌ای را شاهد بودیم، اما بعضی وقت‌ها چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد و متاسف هستم که بازی را طوری که شما دیدید من ندیدم!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • واکنش صریح درویش به شایعه تغییر نام پرسپولیس
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد