Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: بازی خوبی انجام دادیم و روی یک اتفاق گل خوردیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدحسین حسینی پس از تساوی یک - یک استقلال مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود اما پرسپولیس از دست‌مان در رفت. اگر توپ‌های نیمه اول‌مان گل می‌شد با اختلاف 2،3 گل برنده می‌شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اعتراض پرسپولیسی‌ها گفت: فکر نمی‌کنم صحنه خاصی بوده باشد، نیمه اول هم داور یک پنالتی را برای ما نگرفت و در نیمه اول دروازه خالی را هم گل نکردیم. آنها باید از این مساوی خوشحال باشند.

دروازه‌بان استقلال درباره این موضوع که پرسپولیسی‌ها به وقت‌کشی پایان بازی استقلالی‌ها معترض بودند، خاطرنشان کرد: آنها هم از اول نیمه دوم تا دقیقه 85 وقت‌کشی می‌کردند! 

حسینی در خصوص اینکه رکورد شکست‌ناپذیری استقلال مقابل پرسپولیس هم شکسته نشد، تصریح کرد: امسال تلاش زیادی کرده‌ایم و همه ما یک هدف را دنبال می‌کنیم و امیدوارم به هدف بزرگ‌مان برسیم.

وی درباره صحبت‌های مهدی ترابی مبنی بر اینکه استقلالی‌ها از تساوی خوشحال بودند، گفت: آنها دوباره بروند خلاصه بازی را ببینند. ما در نیمه اول دروازه خالی را گل نکردیم، آنها روی اتفاق گل زدند و اگر موقعیت‌هایمان تبدیل به گل می‌شد با 2،3 گل برنده بودیم.

دروازه‌بان استقلال در پاسخ به این سوال که عدالت بین استقلال و پرسپولیس رعایت می‌شود؟ خاطرنشان کرد: همیشه همه چیز سمت آنها بوده است.

جدول لیگ برتر فوتبال| حفظ فاصله اجتماعی استقلال و پرسپولیس در حضور تماشاگران

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس استقلال پرسپولیس نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۶۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در دیدار اخیرش با نتیجه دو بر یک مقابل هوادار تهران شکست خورد تا یک قدم دیگر به سقوط نزدیک شود، اما جدا از مسائل فنی و نتیجه این بازی، گلر زردپوشان پیش از شروع بازی به یاد ساسان حسینی، هم‌تیمی مصدوم خود بود.

پیام پارسا در عکس تیمیِ قبل از دیدار اخیرشان مقابل هوادار تهران، لباس شماره 80 ساسان حسینی در صنعت نفت را بر تن کرد تا این چنین به هم‌تیمی خود که اخیرا با آسیب دیدگی مواجه شده، دلگرمی بدهد.

ساسان حسینی در تمرینات هفته گذشته صنعت نفت آبادان در یک صحنه با پارگی آشیل پا مواجه شد تا ادامه فصل را از دست بدهد و نتواند تیمش را در حساس‌ترین زمان همراهی کند تا گلر تیمش در دیدار مقابل هوادار به یاد او باشد.

مهاجم مصدوم صنعت نفت آبادان امیدوار است در اواسط دور رفت فصل آینده لیگ برتر به میادین برگردد و بتواند شرایط تمرینی و بازی به دست بیاورد.

دیگر خبرها

  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • اتفاق خوشحال کننده برای ستاره پرسپولیسی در امارات
  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال