Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدافع تیم گل‌گهر پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان گفت:تماشاگران روح فوتبال هستند و پس از برگزار شدن دربی با حًور تماشاگران، امیدوارام این شرایط برای سایر تیم‌ها نیز فراهم شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، شایان مصلح پس از تساوی بدون گل تیم‌های سپاهان و گل‌گهر در پایان هفته بیست و سوم لیگ برتر، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر خلاف انتقادها، بازی چندان هم بی‌روح نبود و هر دو تیم موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای خود من بازی هیجان زیادی داشت چون مقابل تیم سابقم بازی می‌کردم و هر بازیکنی مقابل تیم سابقش انگیزه‌های خاص خود را دارد.

وی افزود: ما مقابل سپاهان به دنبال کسب بهترین نتیجه ممکن بودیم و به نظرم مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود. امیدوارم در سال آینده شرایط بهتری پیدا کنیم، در لیگ یک امتیاز هم، یک امتیاز است، بعد از آن 7 امتیازی که از ما کسر کردند، شرایط سختی را تجربه کردیم اما خوشبختانه الان دادیم برای کسب سهمیه می‌جنگیم.

مدافع تیم گل‌گهر خاطر نشان کرد: نمی‌توان گفت که نتیجه مساوی به درد ما نمی‌خورد چون به هر حال سپاهان تیم بزرگی است و مثل ما برای کسب سهمیه می‌جنگد. هر دو تیم در این بازی سعی می‌کردند که بی‌مهابا حمله نکنند و حواس‌شان به دفاع هم بود و به نظرم گرفتن یک امتیاز این بازی به سود ما بود.

سپاهان صفر؛ گل‌گهر سیرجان صفر/ تساوی بد موقع سپاهان در روز فرصت سوزی مهاجماننصب بنر حمایت کانون هواداران سپاهان از" نویدکیا " بر روی سکوهای نقش‌جهانلیگ برتر فوتبال| پیروزی فولاد و توقف خانگی سپاهان مقابل گل‌گهر

 

وی درخصوص حضور تماشاگران در شهرآورد تهران و بی‌توجهی به تیم‌های شهرستانی در این مورد، گفت: تماشاگران روح فوتبال هستند، من در تیم‌های پر طرفداری مثل پرسپولیس، سپیدرود و سپاهان بازی کرده‌ام و بارها در حضور تماشاگران به زمین رفته‌ام اما الان احساس می‌کنم که فوتبال بدون روح شده و هیچ صدا و هیاهوی در استادیوم نمی‌پیچید و بازی‌ها آن شادابی و هیجان سابق را ندارند و شبیه بازی‌های دوستانه شده‌اند. امیدوارم حالا که دربی با حضور تماشاگران برگزار شد، برای سایر تیم‌ها هم این فضا آماده شود و تماشاگران به استادیوم باز گردند.

مصلح در پاسخ به اینکه سال 1400 از نظر فوتبالی چگونه برایش گذشت، متذکر شد: سال 1400 از نظر فوتبالی برای من سال خوبی نبود و هیچ خاطر خوب یا بدی برایم رقم نخورد و برای افراد بسیار این سال زود گذشت. امیدوارم سال آینده برای مردم کشورمان سال خوب و با برکتی باشد و بعد از آن آرزو می‌کنم که همه فوتبالیست‌های کشورمان بهترین اتفاقات را برای خود رقم بزنند.

انتهای پیام/170/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گل گهر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از سرویس‌دهی ناوگان این شرکت به ورزشگاه یادگار امام (ره) برای تماشاگران بازی تراکتور_استقلال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محمد حسین‌زاده صبح امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال میان تیم‌های تراکتور و استقلال از دیدارهای هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به تماشاگران پرشور تبریزی برای مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره) خدمات ایاب و ذهاب ارائه می‌کند.

وی افزود: چهارراه عباسی، میدان ستارخان (یکه دکان) و میدان جهاد (نصف راه) به عنوان مبادی انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد: تماشاگران می توانند از ساعت ۱۴:۳۰ فردا _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ از طریق مبادی فوق، با استفاده از اتوبوس‌های شرکت واحد به ورزشگاه یادگار امام (ره) مراجعه کنند.

کد خبر 749230

دیگر خبرها

  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد