Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطهری می گوید فقط تیم داوری باید در مورد قضاوت خود در این مسابقه توضیح دهد.

مربی پرسپولیس گفت: متاسفم برای سید علی، داور دربی باید کسی باشد که آماده ترین باشد، نه در مرز بازنشستگی.

به گزارش طرفداری، حمید مطهری پس از تساوی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 98 در نشست خبری اظهار داشت:

همیشه عادت دارم که بابت فوتبال فنی صحبت کنم، اما متاسفم برای سید علی داوری این مسابقه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم هرکسی در آستانه بازنشستگی باشد و می‌خواهند تقدیر کنند، او را به عنوان داور دربی انتخاب می‌کنند. داور دربی باید کسی باشد که آماده ترین باشد، نه در مرز بازنشستگی.  شما ببینید او چطور سوت زد و یازده بازیکن شیر ما را عصبی کرد.

وی ادامه داد:

واقعا برای این انتخاب متاسفم. او قرار بود هفته قبل بازی نفت مسجد سلیمان را سوت بزند، اما استوری می‌گذارد و به یک باره از بازی ما برمی‌دارند و چطور برای دربی انتخاب می‌شود. مربی حریف در بین دو نیمه به سینه بازیکن ما یعنی ترابی می‌زند، اگر دیدید صحنه را نشان دهید. او می‌خواهد بهترین بازیکن ما را عصبانی کند. مربی حریف در شروع نیمه دوم بالا نمی‌آید تا کارت نگیرد و داور و ناظر می‌بینند، اما خیلی راحت از کنار آن می‌گذرند. اینها واقعا تعجب برانگیز است.

مربی پرسپولیس گفت:

یک فوتبال خوب، اکتیو و تماشاگر پسند بود، اما استرس داور از همه بیشتر است، داور با تجربه ما.  من همیشه گفتم قوی تر از بهانه هایمان است، اما این داور نیاز داشت که این چیزها را در مورد او بگویم. فوق العاده ضعیف بود. روی گلی که خوردیم، تیم ما 10 نفره بود و دو تعویض هم داشتیم. داور صحنه را می‌بیند، اما اجازه تعویض نمی‌دهد. افتخار می‌کنم که 11 نفره جلو بودیم و 10 نفره یک بر یک شدیم.

مطهری تاکید کرد:

آنها با تیم 10 نفره ما و با شاهکار داور و مجموعه اش مساوی کردند، اما ما هیچ وقت تسلیم نمی‌شویم و تا هفته سی ام می‌جنگیم. ما در زمین حق مان را می‌گیریم و جاهای دیگر نمی‌توانیم. این همان پرسپولیس حکومتی است که می‌گفتند؟ مشخص شد که ما حکومتی هستیم یا تیم‌های دیگر. فقط تیم داوری باید در مورد قضاوت خود در این مسابقه توضیح دهد.

وی در مورد تعویض های پرسپولیس و اینکه گفته می‌شد اگر آقایی مصدوم نمی‌شد قرار بود ادامه دهد، گفت:

ما خیلی با استراتژی و با برنامه جلو می‌رفتیم. یک اتفاقی افتاد و بازیکن ما مصدوم شد. بازی در کنترل ما بود و بعد از اینکه آنها روش خود را عوض کردند ما هم خواستیم واکنش نشان دهیم، اما متاسفانه تیم داوری اجازه نداد و دیر تعویض نکردیم. این شاید نگاه هوادار معلومی باشد که فکر می‌کند ما دیر تعویض کردیم. جریانات بازی را ما خیلی دقیق بررسی می‌کنیم و تصمیم می‌گیریم.

مربی پرسپولیس در مورد اینکه گفتید حق تان را در زمین می‌گیرید و آیا اگر داوری خوب بود، باز هم تیم تان پیروز می‌شد، اظهار داشت:

ما در مورد اتفاقی که افتاد و گلی که خوردیم صحبت می‌کنیم. اینکه من می‌گویم حق مان را در زمین می‌گیریم این است که 7 هفته باقی مانده است. فاصله مان 6 امتیاز است، اما تیم حریف هم بازی های سختی خارج از خانه دارد.

وی در مورد اینکه مجیدی هم گفته است داوری به ضرر استقلال هم بوده و آیا شکایت کردن راه حل خوبی است یا خیر، گفت:

شکایت مربوط به باشگاه می‌شود، اما امیدوارم کسی از خارج نیامده باشد که این افتضاح داوری را ببیند. اینکه می‌گویید تیم حریف هم به داوری اعتراض دارد، شما می‌توانید این هفته هایی که سپری شده را کنار هم بگذارید و ببینید داوری به سمت کدام تیم بوده است. 

مطهری در پاسخ به این سوال که آیا نحوه اعتراض گل محمدی خیلی تند نبود، یا خیر، عنوان کرد:

ببینید مربیان زیر چه فشاری کار می‌کنند. گل محمدی برای چه اخراج شد؟ آیا چنین صحنه هایی از گروه ما دیده اید؟ او خیلی آرام است و چه اتفاقی افتاده است که به مرز انفجار رسیده است. بازی متوقف شده و دو تعویض قرار است انجام شود، اما اجازه نمی‌دهند. من نمی‌گویم یک مربی این حق را دارد چنین اعتراض کند، اما فشار این بازی آنقدر زیاد بوده که چنین می‌شود. برای چه اجازه ندادند بازیکن ما وارد زمین شود. توپ خیلی راحت به دست عارف غلامی می‌خورد و ساده از آنها می‌گذرند، اما همان توپ به دست رضا اسدی می‌خورد، آماده سوت زدن است. اگر در مورد داوری صحبت می‌کنید چون فشار زیادی روی ما است و داور اصلا در حد این بازی نبود. نمی‌دانم چرا مُد شده که هر داوری می‌خواهد خداحافظی کند به او فینال یا دربی می‌دهند.

مطهری در مورد مسائل فنی مسابقه گفت:

استقلال در 10 دقیقه اول خوب بود و کرنر هم گرفت و بعد از دقیقه 15 ما کاملا مسلط شدیم و پشت محوطه آنها صاحب توپ می‌شدیم. در کانال های کناری خیلی خوب می‌آمدیم و موقعیت سازی می‌کردیم. بازی شکل خوبی داشت و هواداران هم راضی بودند. بازی با یک داور سطح بالا  کیفیت مسابقه را خیلی بالاتر می برد.

مربی پرسپولیس در مورد اینکه فکر نمی‌کنید در نیمه دوم دفاعی بازی کردید و به ضررتان شد، عنوان کرد:

نه، این نظر شما است. ما موقعیت هم داشتیم. یک زمان هایی کنترل بازی با در اختیار داشتن توپ است و نمی‌گذارید حریف حمله کند. اگر این بازی ادامه داشت و 11 نفره بودیم استقلال به هیچ شکل نمی‌توانست گل بزند. سازماندی دفاعی ما فوق العاده بود و فاصله خطوط مان خوب بود و لحظه ای که 10 نفره شدیم کار خراب شد. اگر عقب نشینی هم بوده، به خاطر شرایط بازی بوده نه دستور تاکتیکی.

وی در مورد اینکه تیم شما نمی‌تواند نتیجه را حفظ کند و این موضوع برای هواداران آزار دهنده شده است، گفت:

من به نظر شما احترام می‌گذارم، اما چه زمانی نتیجه ما برگشته شده است؟ ما از هر بازی 2 امتیاز گرفتیم. ما نسبت به سال گذشته همین موقع امتیازهای بیشتری جمع کردیم. با اینکه خیلی از یاران خود را از دست دادیم. بعد می‌گویند ما ثبات داریم؟ کدام ثبات؟ از خط دروازه تا حمله بازیکن از دست دادیم. 

مربی پرسپولیس در مورد اینکه اگر استقلال قهرمان شود آیا آن را پاک می‌دانید یا خیر، تاکید کرد:

من اصلا در مورد پاک و غیر پاک صحبتی ندارم و وارد آن نمی‌شوم. گفتم که تا آخر تسلیم نمی‌شویم و نمی‌جنگیم. خود مردم بهترین هستند و می‌توانند تشخیص دهند. اگر من در شروع صحبت هایم تند رفتم به خاطر مسائل داوری بود، چون نتیجه تحت تاثیر داور بود.

اخبار داغ 

مازیار زارع: تا دقیقه 90 به یزدانی و مرادمند قول داده بودند آنها را در استقلال حفظ می‌کنند حشمت مهاجرانی در بیمارستان بستری شد! + عکس حمله یورگن کلوپ به رکورد بیل شنکلی مقابل آرسنال؛ توپچی ها، حریف محبوب فیرمینو پاتریس اورا: با این ترکیب بی‌کیفیت یوونتوس، الگری معجزه کرده است! 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مربی پرسپولیس بازیکن ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۶۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟

آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های لیگ برتر به روز‌های حساس خودش رسیده و در یکی از مهم‌ترین مسابقات این فصل، چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت شاهد تقابل تراکتور و استقلال در تبریز خواهیم بود. مسابقه‌ای که در تعیین تیم قهرمان و سهمیه تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان فوق العاده حائز اهمیت تلقی می‌شود و اساساً یکی از دلایل تغییر کادر فنی تراکتور نیز دقیقاً همین بحث است، چون تبریزی‌ها نمی‌خواهند مجال حضور در لیگ قهرمانان را به همین راحتی از دست بدهند.

آن‌ها به دنبال فراهم کردن شرایطی برای استفاده از یحیی گل‌محمدی هستند و تا قبل از تحقق این امر، فعلاً به صورت موقت حمید مطهری را مسئول فنی تیم خودشان کرده‌اند. مربی که سابقه همکاری با یحیی در پرسپولیس را دارد و البته خودش به عنوان سرمربی هم به مصاف استقلال رفته است، اما کارنامه‌اش مقابل آبی‌پوشان پایتخت در مقام سکاندار، فقط ناکامی بوده و او موفق به پیروزی برابر استقلال نشده است.

حمید مطهری تحت عنوان سرمربی سه بار تیمش را به مصاف استقلال فرستاده است. او اواخر بهار سال ۱۴۰۱ به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد و تابستان همان سال در چهارچوب لیگ بیست و دوم با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به استقلالی‌ها واگذار کرد. چند ماه بعد، استقلال و نساجی سوپرجام باشگاه‌های کشور را نیز برگزار کردند که دوباره سهم نساجی ناکامی شد تا استقلال با ریکاردو ساپینتو به واسطه پیروزی در آن بازی تنها جام خودش در فصل قبل را بگیرد. این دو تیم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ بازی برگشت لیگ بیست و دوم را نیز انجام دادند که با نتیجه مساوی یک-یک خاتمه یافت.

به این ترتیب حمید مطهری در مقام سرمربی تاکنون موفق به شکست دادن استقلال در یک بازی رسمی نشده و اگر چهارشنبه با تراکتور به استقلال ببازد، علاوه بر تداوم روند ناکامی خودش به عنوان سرمربی برابر آبی‌های تهرانی، شاید عملاً راه برای اینکه استقلالی‌ها به واسطه پیروزی مقابل تیم‌های تحت هدایت او یک جام دیگر نیز علاوه بر سوپرجام سال ۱۴۰۱ را هم بگیرند، هموار شود. البته اگر حمید بتواند با تراکتور استقلال را ببرد، همه چیز برایش به معنای واقعی کلمه عوض خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟