Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@23:49:39 GMT

تمدید قرارداد داویده فراتزی با ساسولو تا ۲۰۲۶

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۷۲۵۹

داویده فراتزی با امضای قراردادی جدید تا سال ۲۰۲۶، احتمال ادامه حضور خود در پیراهن نرووردی را بالا برد

فراتزی پس از ۴ سال عضویت در باشگاه ساسولو، این فصل بالاخره فرصت حضور در تیم اصلی را به دست آورد.

طرفداری | باشگاه ساسولو به صورت رسمی از تمدید قرارداد داویده فراتزی تا سال ۲۰۲۶ خبر داد. فراتزی پس از تجربه سه دوره انتقال قرضی در باشگاه‌های سطوح دوم و سوم فوتبال ایتالیا، در ابتدای فصل جاری به ساسولو بازگشت و خیلی زود تبدیل به یکی از ارکان تیم السیو دیونیسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد درخشان هافبک ۲۲ ساله باعث علاقه‌مندی باشگاه‌های اینتر و یوونتوس به جذب او شده است اما امضای قرارداد بلندمدت جدید با ساسولو می‌تواند خروج فراتزی از ماپی در آینده نزدیک را پیچیده کند.

داویده فراتزی در تابستان ۲۰۱۷ با مبلغ ۵ میلیون یورو از رم راهی ساسولو شد و جالوروسی ۳۰ درصد از رقم فروش بعدی او را به دست خواهد آورد. همچنین اخباری مبنی بر تمایل رم به بازگرداندن فراتزی به المپیکو وجود دارد که با وجود سایر رقبا، کار آسانی نخواهد بود. 

اخبار داغ 

پشت پرده اعتراض یحیی گل محمدی به داور دربی باشگاه استقلال: ما به این‌ ها نمی‌ بازیم آرسنال به دنبال خرید ادن هازارد؛ آرتتا به دنبال احیای ستاره بلژیکی؟ منچستریونایتد علاقه مند به توماس توخل؛ سرمربی آلمانی می خواهد در چلسی بماند 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۷۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد

خوان لاپورتا مدیر باشگاه بارسلونا  در نشست خبری امروز خود گفت: ژاوی از تصمیم خود مبنی بر ترک باشگاه در پایان فصل جاری منصرف شده و یک سال دیگر نیز سرمربی بارسلونا خواهد بود.

او ادامه داد: ما سعی می‌کنیم به فرمول یک برابر یک برسیم (یک خرید در ازای یک فروش). لالیگا به ما به خاطر تلاش‌هایی که برای کاهش صورت‌حساب دستمزد انجام داده‌ایم، تبریک گفته است. در پایان فصل ما تلاش می‌کنیم، برخی از پروژه‌های اقتصادی را که روند خوبی داشته‌اند، نهایی کنیم. در نهایت با همکاری تیم مدیریت ورزشی، بهترین تصمیم‌ها را برای تابستان خواهیم گرفت و تیم خوبی را در اختیار ژاوی قرار خواهیم داد.

لاپورتا در خصوص اینکه گفته بود فصل بدون جام تبعاتی برای کادر فنی خواهد داشت ولی حالا به ژاوی اعتماد کرده است، گفت: ما فکر می‌کنیم که در این فصل علی‌رغم عدم دستیابی به اهداف، چیز‌های مثبتی در تیم دیده شد. پروژه نیاز به ثبات دارد و شاهد ظهور جوانان در تیم اصلی بودیم. من می‌بینم که اشتیاق و اعتماد به نفس تیم دست نخورده است.

پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵ بر ۳، ژاوی اعلام کرده بود که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد.

با وجود تمدید قرارداد ژاوی و دکو دستیارش هواداران آبی و اناری ها انتظار دارند این تیم ناکامی هایش در فصل جاری را در فصل آینده با قهرمانی جبران کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • مارکوس تورام، فدریکو دی مارکو و داویده فراتزی و انجام چالش ایموجی / فیلم
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد
  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد