Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@17:14:40 GMT

«پسرِ» نوشین معراجی، اکران آنلاین خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۷۲۸۱

«پسرِ» نوشین معراجی، اکران آنلاین خواهد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «پسر» به کارگردانی نوشین معراجی و تهیه‌کنندگی مهدی فرد قادری، از ۲۹ اسفند به صورت آنلاین نمایش داده خواهد شد. 

فیلمنامه این فیلم را نوشین معراجی نوشته و داستان آن درباره پسر چهل‌ساله‌ای است که همچنان با مادر خود زندگی می‌کند. او علی‌رغم گذر از جوانی هنوز در کودکی باقی مانده و در گذران زندگی به مادر محتاج است، اما این واقعیت را نمی‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهیل قنادان، ناهید حدادی، مجتبی فالحی، دنیا حیدری، راحله صادقی، کیمیا کامیار، آیسان گل‌بابایی، مریم نقیب، مهدی محمودی و اتابک نادری بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

مخاطبان در ایران و خارج از کشور، از یکشنبه ۲۹ اسفند و به مناسبت نوروز ۱۴۰۱ می‌توانند تماشاگر این فیلم در پلتفرم هاشور باشند.

«پسر» دو جایزه از چهل و سومین جشنواره فیلم مسکو دریافت کرده و در پنجاهمین جشنواره روتردام، روی پرده رفته است.

۵۷۵۷

کد خبر 330919

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اکران آنلاین سینمای ایران کارگردانان سینمای ایران بازیگران سینما و تلویزیون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۷۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سعید ضیایی در حاشیه مراسم تقدیر از مجریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در فیروزکوه برگزار شد، ضمن گرامیداشت عملیات غرور آفرین «وعده صادق» با اشاره به حضور گسترده مردم به خصوص مردم ولایتمدار فیروزکوه در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که این حماسه بزرگ رقم خورد.

ضیایی با اشاره به کشیده شدن انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین و تهران به دور دوم، گفت: خوشبختانه در دور اول، انتخابات با قوت و قدرت در همه حوزه‌ها برگزار شد و امیدوار هستیم که در مرحله دوم هم شاهد برگزاری انتخاباتی امن توأم با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران در خصوص برگزاری دور دوم انتخابات به صورت تمام الکترونیکی عنوان کرد: در مرحله دوم برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس انتخابات به صورت تمام الکترونیک و در حوزه‌های ورامین، قرچک و پیشوا انتخابات به طور نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیک موجب تسریع و تسهیل در فرآیند اخذ رأی و شمارش آرا می‌شود، افزود: امیدوار هستیم که در این خصوص با کسب تجربه‌ای مطلوب، برای برگزاری انتخابات‌های بعدی نیز از این امکان بهره‌مند شویم.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران در خصوص صحت انتخابات نیز اظهار کرد: صحت انتخابات در همه حوزه‌های انتخابیه استان تهران به تأیید شورای محترم نگهبان رسیده است.

ضیایی افزود: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۲ نفر در حوزه انتخابیه تهران برای ۱۶ کرسی و دو تن از نامزد‌ها نیز برای رسیدن به یک کرسی مجلس در ورامین با هم رقابت خواهند کرد.

مدیرکل انتخابات استانداری تهران در پایان با بیان اینکه در دوره اول انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان تهران بیش از ۷۵ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی حضور داشتند، گفت: خداوند را شاکر هستیم که با وجود همه فشار‌ها توانستیم انتخابات مرحله اول را طبق چهار مؤلفه مورد تاکید مقام معظم رهبری اعم از «امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت» برگزار کنیم و انشاالله برای دوره دوم نیز از تمام ظرفیت‌ها جهت برگزاری باشکوه انتخابات بهره خواهیم گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • روزی که رژیم بعث عراق به کاربرد سلاح‌های شیمیایی محکوم شد
  • کاهش ۳۳ میلیون متر مکعبی حجم آب حوضه کارون بزرگ در لرستان
  • جستجوی یک خانواده برای یافتن پیکر فرزندشان/ یادبودی برای یاسین