Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدری می گوید هرگز در چنین استادیومی با چنین جو و فشاری بازی نکرده بوده و بازی در استادیوم گالاتاسارای را کار سختی می داند.

پدری، هافبک جوان بارسلونا پس از پیروزی این تیم مقابل گالاتاسارای در لیگ اروپا در مورد این دیدار و گل زیبای خود صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، پدری در این مصاحبه در مورد گلش به گالاتاسارای گفت:

حقیقت این است که نحوه به ثمر رساندنش را به یاد نمی آورم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید ویدیوی گل را تماشا کنم. این را می دانم که فران تورس به من پاس داد، به شوت زدن فکر می کردم اما سپس این کار را نکردم و ترجیح دادم ادای آن را دربیاورم زیرا یک پا دیدم. به این کار ادامه دادم تا این که فضای خالی پیدا کردم. زیاد در مورد نحوه دقیق گلزنی به یاد نمی آورم، این مسائل در زمین بازی به خودی خود پیش می روند. مقایسه خودم با مسی به خاطر یک گل، دیوانگی است. وقتی آن ها گل اول را زدند و این که سریع این اتفاق افتاد، باعث شد ما بهتر با بازی مواجه شویم. بازی در این استادیوم با توجه به تساوی بدون گل بازی رفت، سخت بود. هرگز در چنین زمینی با این حجم از فشار بازی نکرده بودم، دیوانه کننده است. شخصیت خوبی از خود نشان دادیم. ما از بازی کردن لذت می بریم و فوتبالی را بازی می کنیم که دوست داریم. این را در زمین بازی نشان می دهیم. قهرمانی در لیگ اروپا؟ باید بازی به بازی پیش برویم و ببینیم در قرعه کشی به چه تیمی برخورد می کنیم اما فکر می کنم بله، ما مدعی هستیم. با تمام توان برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

اخبار داغ 

پشت پرده اعتراض یحیی گل محمدی به داور دربی باشگاه استقلال: ما به این‌ ها نمی‌ بازیم آرسنال به دنبال خرید ادن هازارد؛ آرتتا به دنبال احیای ستاره بلژیکی؟ منچستریونایتد علاقه مند به توماس توخل؛ سرمربی آلمانی می خواهد در چلسی بماند 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند

به گزارش ورزش سه بعد از اینکه در نیم فصل دوم مجوز نشستن سیدجلال حسینی روی نیمکت تیمش صادر شد حالا او یکی از دستیاران اوسمار است که لب خط می‌آید. 
در شرایطی که رافائل گونزالس تولدو و مهرداد خانیان خیلی کم لب خط می‌آیند سیدجلال بیشتر از سایر دستیاران اوسمار در کنار خط طولی حاضر شده و با بازیکنان صحبت می‌کند. 
سیدجلال در بازی با آلومینیوم اراک در همان نیمه نخست به خاطر اعتراض به قضاوت عرب براقی کارت زرد گرفت. این دومین بازی است که او در نیم فصل دوم اخطار می‌گیرد و ظاهرا اعتراض‌هایش نسبت به دوران بازیگری‌اش بیشتر است و البته به خاطر تازه کار بودنش به عنوان مربی راحت‌تر توسط داوران جریمه می‌شود.

دیگر خبرها

  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان
  • آندرتیکر به مقایسه شان مایکلز و ای جی استایلز پرداخت/ اخبار WWE
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند