Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی پنج شنبه شب در نشست شئون فرهنگی شهرستان با بیان اینکه برنامه‌های مناسبتی و مذهبی، با تمام فراز و فرودها توسط مردم در حال انجام است، اضافه کرد: کاری که وظیفه ما مسؤلین، سازمان تبلیغات و حوزه‌های علمیه و دیگر دستگاه‌های فرهنگی تربیتی است، پشتیبانی محتوایی برنامه‌هاست تا با کیفیت لازم انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه از مناسبت‌ها درست و مفید و مرتبط با آن مناسبت استفاده شود، تصریح کرد: در مناسبت‌هایی مانند روز میلاد ائمه، به جای پرداختن به سیره آن معصوم، به دیگر موضوعات پرداخته می‌شود که این یک آسیب و انحراف محسوب می‌شود.

وی افزود: در میلاد امام زمان (عج) در کنار مراسم شادی و خیرات، از خود امام بزرگوار و خصوصیات وی گفته شده و همچنین مسائل مربوط ظهور نیز تبیین شود.

لطفی خاطرنشان کرد: در برنامه داریم که برای مناسبت‌های مذهبی، مراسم مربوطه را به جایگاه و صحن شهدای گمنام در اهرم ببریم که شأن و جایگاه این مکان نیز با مناسبت‌های مذهبی مرتبط است.

مقام عالی دولت با تاکید بر آذین‌بندی روستاها و شهرها برای نیمه شعبان، خاطرنشان کرد: برنامه‌های نیمه شعبان، در سطح شهرستانی برگزار شده و از هر دو بخش و همه روستاها در یک مکان متمرکز شود.

فرماندار هشدار داد: اگر محتوای برنامه‌های مذهبی با مناسبت مربوطه هماهنگ نباشد، موارد دیگری جایگزین می‌شود که این باعث فراموشی آن مناسبت خواهد شد.

کد خبر 5449635

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر تنگستان احمد لطفی بوشهر حوادث چهارشنبه سوری کرمانشاه نوروز ویروس کرونا آیت الله علوی گرگانی گرگان چهارشنبه آخر سال آمار کرونا نیمه شعبان عکس استانها سفرهای نوروزی خراسان رضوی نوروز 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، در جشن روز ملی خلیج فارس که با اجرای برنامه های مختلف از جمله موسیقی ایرانی همراه بود، محمود نیکپور قهرمان اسکیت نمایشی ایران نیز به اجرای برنامه پرداخت که مورد توجه شرکت کننده در این جشن قرار گرفت.

اسکیت نمایشی یکی از رشته های پرطرفدار و جذاب در اسکیت است که ملی پوشان زیادی در کشور در این حوزه فعالیت می کنند و محمود نیکپور عنوان قهرمانی آن را در اختیار دارد.

کد خبر 6094346

دیگر خبرها

  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس
  • اعلام برنامه میثم مطیعی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • ساترا مسئولیت دارد جلوی محتوای تحریفی را بگیرد
  • سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت چه برنامه‌هایی دارد؟
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی/ تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • کاهش سرقت در اردبیل