Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@12:00:17 GMT

ترین‌های نود و هشتمین دربی سرخابی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۷۸۳۴

ترین‌های نود و هشتمین دربی سرخابی‌ها

در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان استقلال بود. این دیدار نود و هشتمین تقابل سرخابی‌های پایتخت بود.

این ۲ تیم از مدعیان اصلی قهرمانی در بیست و یکمین دوره لیگ برتر هستند و به همین خاطر حساسیت این بازی دو چندان شده بود. پیش از این دیدار استقلال ۶ امتیاز بیشتر از پرسپولیس داشت و به همین خاطر سرخ پوشان برای جبران این فاصله امتیازی نیاز مبرمی به پیروزی در دربی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار علی نعمتی در دقیقه ۳۹ پرسپولیس را پیش انداخت، اما رودی ژستد یک دقیقه پس از ورودش به میدان توانست بازی را به تساوی بکشاند و در نهایت دیدار با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید.

استقلال با این تساوی با ۵۵ امتیاز همچنان در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و فاصله ۶ امتیازی اش را با پرسپولیس را حفظ کرد.

پرسپولیس با این تساوی ۴۹ امتیازی شد و در جایگاه دوم جدول لیگ برتر قرار دارد.

 

بهترین بازیکن دربی: رودی ژستد

در حالی که استقلال با یک گل از حریفش عقب بود، این تیم حملات زیادی روی دروازه پرسپولیس صورت داد اما این کوشش ها نتیجه ای برای آبی پوشان در پی نداشت.

رودی ژستد در دقیقه  ۷۹ به جای امیر ارسلان مطهری وارد میدان شد و در دقیقه ۸۰ بازی سانتر صالح حردانی از جناح راست با ضربه سر ژسند وارد دروازه پرسپولیس شد و بازی به تساوی کشیده شد. با این گل ژستد به نخستین بازیکن خارجی استقلال شد که توانسته است در دربی برای آبی پوشان گلزنی کند.

مربی برتر دربی: فرهاد مجیدی

استقلال پیش از دربی با ۵۴ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار داشت و توانسته بود فاصله ۶ امتیازی با رقیب دیرینه اش، پرسپولیس ایجاد کنند، اما در این دربی پرسپولیسی‌ها توانستند با یک گل از استقلال پیش بیفتند و فرهاد مجیدی که چیزی برای از دست دادن نداشت، دست به تعویض‌های هجومی زد.

در نهایت صالح حردانی که به جای وریا غفوری وارد میدان شده بود در دقیقه ۸۰ توپ را روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد و رودی ژستد، مهاجم آبی پوشان یک دقیقه پس از ورودش به زمین توانست دروازه پرسپولیس را باز کند تا تعویض‌های مجیدی در  دربی مثمر ثمر واقع شوند.

اتقاق ویژه دربی: از حضور هوادارن سرخابی‌ها پس از ۲ سال در دربی تا  اخراج گل محمدی

پس از ۲ سال از همه گیری ویروس کرونا در کشورمان برای نخستین بار هواداران مجوز حضور در دربی را پیدا کردند تا این بازی با حضور هواداران ۲ تیم با جذابیت بیشتری دنبال شود. در این دیدار ۲۰ هزار نفر از هواداران ۲ تیم در ورزشگاه حضور پیدا کردند.  آخرین باری که هواداران سرخابی‌ها این دیدار را از نزدیک تماشا کرده بودند به دربی نود و دوم در تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ برمی گردد.

پس از اینکه استقلال در دقیقه ۸۰ توسط ژستد به گل رسید، یحیی گل محمدی نسبت به فضاوت مهدی سید علی داور این دیدار اعتراض و در نهایت سیدعلی او را از کنار زمین اخراج کرد. پرسپولیس در صحنه منجر به گل استقلال به دلیل مصدومیت سعید آقایی و خروجش از زمین ۱۰ نفره بود و گل محمدی معتقد بود که داور بی جهت  اجازه تعویض به تیم پرسپولیس را نداده است.

بیشتر بخوانید

واکنش بازیکنان پرسپولیس به قضاوت داور دربی

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دربی استقلال و پرسپولیس دربی تهران دربی پایتخت تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال دروازه پرسپولیس رودی ژستد سرخابی ها لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۷۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ

استقلال به برنامه سازمان لیگ معترض است.

طرفداری | پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار استقلال و پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه می‌خواهد در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال تضییع نشود.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • حذف پرسپولیس در یک بازی عجیب و دراماتیک
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • برد دوگله پرسپولیس در نیمه اول بازی با آلومینیوم
  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم