Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به نقش مهم نیروی زمینی سپاه در استمرار امنیت پایدار حاکم بر کشور، از استقرار این نیرو در مناطق مرزی غرب، شمال غرب، جنوب شرق (سیستان و بلوچستان) و بخشی از جنوب غرب کشور خبر داد. سردار علی‌اکبر پور جمشیدیان در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به نقش اردو‌های راهیان نور در تحقق جهاد تبیین، این برنامه مهم در مسیر بیان ابعاد مختلف دفاع مقدس و مقابله با تحریف را جلوه‌ای از تحقق جهاد تبیین برشمرد و گفت: باید نگاه ویژه به اردو‌های راهیان نور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    راهیان نور ، حلقه وصل جوانان آینده‌ساز کشور بافرهنگ دفاع مقدس نسل امروز و آینده باید با ایثار جوانانی که هستی خود را درراه دفاع از اسلام و نظام و کشور در دوران دفاع مقدس فدا کردند، آشنا شوند وی اردو‌های راهیان نور را حلقه وصل نسل امروز و جوانان آینده‌ساز کشور بافرهنگ دفاع مقدس و ایثار و مجاهدت شهدا، جانبازان و ایثارگران در این برهه طلایی تاریخ کشور دانست و بابیان اینکه نسل امروز و آینده باید با ایثار جوانانی که هستی خود را درراه دفاع از اسلام و نظام و کشور در دوران دفاع مقدس فدا کردند، بیش از گذشته آشنا شوند، تصریح کرد: جوانان در این اردو‌ها با مجاهدت امنیت سازان کشور و مدافعان نظام جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس آشنا می‌شوند.             معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه افزود: اردو‌های راهیان نور، فضای جدیدی را در اختیار مخاطب به‌ویژه نسل جون در جریان بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس برای درک بیشتر این فرهنگ غنی تبلوریافته از عمق انقلاب اسلامی به‌صورت عینی قرار می‌دهد.             نقش مهم نیروی زمینی سپاه در استمرار امنیت پایدار حاکم بر کشور نیروی زمینی سپاه مسئولیت برقراری امنیت را در بخش قابل‌توجهی از مرز‌های کشور بر عهده دارد پور جمشیدیان با اشاره به نقش مهم نیروی زمینی سپاه در استمرار امنیت پایدار حاکم بر کشور، بابیان اینکه نیروی زمینی سپاه مسئولیت برقراری امنیت را در بخش قابل‌توجهی از مرز‌های کشور بر عهده دارد، از استقرار این نیرو در مناطق مرزی غرب، شمال غرب، جنوب شرق (سیستان و بلوچستان) و بخشی از جنوب غرب کشور خبر داد و تصریح کرد: نیروی زمینی سپاه پاسداران در این مناطق، مأموریت تولید و استمرار امنیت پایدار حاکم بر کشور را دارد.             معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به امنیت کامل حاکم بر مرز‌های کشور، بر امنیت خوب حاکم بر این مرز‌های تحت مأموریت نیروی زمینی سپاه تأکید کرد و اظهار داشت: این امنیت به برکت حضور و ایثار پاسداران و سربازان عزیز سپاه در این مناطق مرزی برقرار است.   بیشتر بخوانید: جزئیات عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه مقر صهیونیست‎ها   انتهای پیام/ برچسب ها: سپاه موشک پهپاد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاه موشک پهپاد معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه اردو های راهیان نور دوران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلایی بعد از ظهر چهارشنبه در نشستی با جمعی از تشکل‌های کارگری استان همزمان با هفته کار و کارگر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر حال جامعه کارگری خوب باشد حال بیش از نیمی از جامعه خوب خواهد بود، اظهار کرد: ما در قبال مشکلات و دغدغه‌های کارگری علاوه بر وظیفه اداری، وظیفه انسانی و شرعی داریم.

وی با تاکید بر اینکه حرف جامعه کارگری با هر گرایش و سلیقه‌ای باید شنیده شود، تصریح کرد: جامعه کارگری در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، نقش بسزایی و پررنگ داشته است و طیف وسیعی از جامعه ایثارگران متعلق به قشر کارگری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به نقش اساسی جامعه کارگری در تحولات و رویدادهای سیاسی و اجتماعی، بر لزوم پیگیری مطالبات معیشتی و مشکلات امنیت شغلی و درمانی کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی تاکید کرد.

گفتنی است در ابتدای این نشست هر یک از نمایندگان تشکل‌های کارگری به بیان مسائل و مشکلات جامعه کارگری پرداختند.

امنیت شغلی، وضعیت معیشتی و درمانی کارگران، مشکلات بیمه‌ای و امور بازنشستگان تأمین اجتماعی از جمله مسائلی بود که در این نشست مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 6094482

دیگر خبرها

  • نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد