Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی و فرزاد مخلص‌الائمه در این پیام که نسخه‌ای از آن روز جمعه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده‌اند: امنیت به عنوان مهمترین شاخص تثبیت و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی متشکل از گفتمان انقلاب اسلامی شامل موضوعاتی نظیر جایگاه و نقش ولایت فقیه، اصول و ارزش های انقلاب اسلامی، مردمسالاری دینی و مقبولیت نظام، عمق نفوذ و راهبردی منطقه ای و بین المللی، توجه به رضایت مندی مردمی و تقویت باورهای دینی و انقلابی و وحدت ملی می باشد که سربازان گمنام امام زمان(عج) از بدو پیروزی انقلاب تا کنون در راستای صیانت از آن گام برداشته‌ و توطئه‌های دشمنان را خنثی نموده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه این پیام آمده است: سربازان گمنام امام زمان(عج) گنجینه ارزشمند نظام اسلامی هستند که از بدنه ملت برآمده و بدون هیچ اسم و رسم و توقعی خالصانه در راه انقلاب اسلامی و آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه گام بر می‌دارند. 

در بخش دیگری از این پیام آمده است: در کنار تمام موضوعات نقش سربازان گمنام امام زمان(عج) در شناسایی جریان های فساد از جمله مواردی است که این دستگاه توانسته است با مراقبت، هوشیاری و تسلط بر تمام تحرکات کارگزاران نظام گلوگاه های فساد را شناسایی و عواملی که مرتکب فساد می شوند را شناسایی و به موقع زمینه برخورد با آنها را از طریق دستگاه قضایی فراهم کنند. 

این پیام می‌افزاید: نام گذاری روز میلاد یگانه منجی عالم بشریت به عنوان روز بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) انتخابی شایسته و بیانگر نقش و جایگاه کلیدی و راهبردی این عزیزان در صیانت از ارزش های ناب دین مبین اسلام است.
 

نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی در این پیام آورده‌اند: اینجانبان، ضمن تبریک  میلاد مسعود یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) به پیشگاه مقدس ایشان ، محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم ولایتمدار ایران اسلامی به ویژه مردم استان مرکزی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و سربازان گمنام امام زمان(عج) ، از زحمات و تلاش های خالصانه همه نیروهای وزارت اطلاعات بویژه همکاران عزیز در اداره کل اطلاعات استان مرکزی تشکر و قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و خدمتگزاری در عصر ظهور ایشان را برای همه محبین و شیعیان اهل بیت (ع) مسئلت می‌نماییم.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی وزارت اطلاعات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی وزارت اطلاعات اراک استان مرکزی وزارت اطلاعات سربازان گمنام امام زمان عج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۷۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد

وزیر کشور با بیان اینکه عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد، گفت: وعده‌هایی که امام عزیزمان و رهبری عزیزمان داده بودند تحقق آن‌ها را به عینه مشاهده می‌کنیم.
 
به گزارش تسنیم؛ احمد وحیدی وزیر کشور اظهار داشت: وعده صادق امروز ایران عزیزمان در اوج افتخار و اوج توجهات جهانی قرار داده است.
 
وی گفت: وعده‌هایی که امام عزیزمان و رهبری عزیزمان داده بودند تحقق آن‌ها را به عینه مشاهده می‌کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • غول کنکور در دولت سیزدهم جادو شد/ معلم ستون فقرات نظام آموزشی است
  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • کارگر ستون اقتصاد و امنیت در جامعه است
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود