Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@23:33:54 GMT

کاروان شادی رهپویان انتظار در زنجان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۸۰۴۲

کاروان شادی رهپویان انتظار در زنجان برگزار می‌شود

گروه استان‌ها - کاروان شادی رهپویان انتظار در حد فاصل حسینیه اعظم تا امامزاده سید ابراهیم (ع) برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، کاروان شادی "رهپویان انتظار" امروز در حد فاصل حسینیه اعظم تا امامزاده سید ابراهیم (ع) برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است که حرکت این کاروان شادی راس ساعت 9:30 صبح از حسینیه اعظم آغاز خواهد شد، همچنین در این مراسم مداحان معروف استان همچون حاج ولی‌الله کلامی و حاج مهدی رسولی در وصف امام زمان (عج) اشعاری را خواهند سرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

110 هزار بسته معیشتی همزمان با نیمه شعبان میان نیازمندان استان فارس توزیع می‌شودجشن میلاد نیمه شعبان در 40 بقعه شاخص قم برگزار می‌شودبرنامه‌ مسجد مقدس جمکران در ایام نیمۀ شعبان

این برنامه به همت حسینیه اعظم زنجان و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه شعبان نیمه شعبان ماه شعبان نیمه شعبان برگزار می شود کاروان شادی حسینیه اعظم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۸۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جمعه در کرمان نیمه شمالی سیستان و بلوچستان و برخی نقاط در استان‌های خراسان رضوی خراسان جنوبی یزد و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد انتظار می‌رود شنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس، افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

یکشنبه در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب و دوشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود طی این دو روز در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم است. طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی از ساعات روز وزش باد شدید و گردوخاک رخ می‌دهد. پنجشنبه تنگه هرمز و دریای عمان و جمعه شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

دیگر خبرها

  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • گل اول تراکتور و ذوب آهن + فیلم
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور