Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@20:22:18 GMT

فارس من|مطالبات کارگران نیروگاه نکا پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۸۱۲۲

فارس من|مطالبات کارگران نیروگاه نکا پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای  با عنوان « انتقاد کارگران نیروگاه نکا از تأخیر در پرداخت حق و حقوق» در سامانه فارس من خواستار پیگیری این سوژه شدند.

ماجرا از این قرار بوده که ماه قبلِ مجموعه کارکنانِ نیروگاه شهید سلیمی نکا نسبت برخی از مطالبات حق و قانونی از سوی مدیران مجموعه اعتراض کردند و در روزهای نخست اسفند ماه نیز باتوجه به اینکه بخشی از این خواسته‌ها روی زمین ماند تصمیم گرفتند تا با فرستادن نمایندگانی به استانداری، مشکلات‌ خود را با مدیران استانداری در میان بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی شاهد بروز مشکلات و مسائل برای کارکنان نیروگاه شهید سلیمی نکا هستیم که این نیروگاه جز قدیمی‌ترین و پویاترین نیروگاه‌های برق کشور به شمار می‌رود.

از همان ابتدا که این مشکل مطرح شد، پیگیری خبرگزاری فارس مازندران برای احقاق حقوق کارگران در دستور کار قرار گرفت که با پیگیری‌های به عمل آمده خبر خوش پرداخت حقوق و معوقات کارگران شنیده شد.

عمادی مسؤول روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی نکا پس از پیگیری‌های متعدد خبرگزاری فارس مازندران، اظهار کرد: پیرو بحث مطالیه‌ای که همکاران ما در بحث ساختار بودجه، بخشنامه‌های ابلاغی سازمان بالادستی و همچنین بخشی از مطالبات و معوقات، خوشبختانه باتوجه به پیگیری‌های به عمل آمده ازطریق مدیران شرکت، شرکت مادر تخصصی، تخصیص نقدینگی را انجام داد.

وی گفت: با توجه به اینکه شاهد بهار و عید نوروز قسمت زیادی مطالبات همکاران این شرکت شامل از عیدی و پاداش به همراه حقوق اسفند ماه و معوقات رفاهی که داشتند، پرداخت شده است‌.

مسؤول روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی نکا با بیان اینکه بحث مشکل بیمه قبلا حل شد، اضافه کرد این مطالبات پرداخت شد و همکاران ما معوقه خاصی ندارند.

عمادی تصریح کرد: این خبر خوش به همکاران داده شد و قسمت زیادی مطالبات پرداخت شده و تلاش شد چند روز مانده به پایان سال این اتفاق بیفتد تا مشکل همکاران حل شود.

وی با تاکید بر اینکه همه مدیران نیروگاه و مجموعه صنعت برق تلاش داشتند این اتفاق بیفتد و این تخصیص انجام شود، خاطرنشان کرد: قرار است درباره ساختار بودجه  صحبت‌هایی در این زمینه انجام شود و بررسی‌هایی برای سال آینده به عمل آید.

مسؤول روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی نکا یادآور شد: بازنگری در بحث بودجه نیروگاه و نیروگاه‌ها انشاالله مشمول زمان خواهد بود که در سال آینده بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروگاه شهید سلیمی نکا فارس من عمادی نیروگاه شهید سلیمی نکا پرداخت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۸۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است

محمد صالح پیروتی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مهاباد با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در این شهرستان بروز بوده، گفت: ضروری است کارفرمایان بیمه‌های کارگران را متناسب با رسته شغلی خود پرداخت کرده و نسبت به طرح طبقه بندی مشاغل اهتمام داشته باشند.

وی یادآور شد: هر میزان سرمایه‌گذاری‌ها روی منابع انسانی در جوامع بیشتر باشد، به همان میزان قادر خواهند بود در توسعه اقتصادی، اشتغال آفرینی و رونق تولید اثربخش باشد.

مهاباد دارای ۲۶۰ هزار نفر جمعیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود