Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@08:54:25 GMT

نباید شیرینی مدیریت کرونا با تصادفات جاده‌ای تلخ شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۸۱۹۰

نباید شیرینی مدیریت کرونا با تصادفات جاده‌ای تلخ شود

ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: یکی از سیاست‌های مهم دولت این است که تصادفات جاده‌ای کاهش پیدا کند و در این راستا باید تمامی دست اندرکاران این حوزه تلاش کنند تا شیرینی مدیریت کرونا و کاهش تعداد فوتی‌ها با تلخی تصادفات جاده‌ای و تلفات ناشی از آن همراه نشود.

محمدمهدی اعلایی در مانور زلزله استان قزوین اظهار کرد: این رزمایش و مانور بدون اطلاع‌رسانی قبلی و به شکلی کاملاً محرمانه انجام شد و تعداد قابل توجهی از مدیران و مسئولان ذیربط در ستاد حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم مستحضر باشند که در روزهای پایانی سال و در ایام پرترافیک، دستگاه‌های اجرایی با فراخوانی که داده شد در کمتر از یک و نیم ساعت تمامی اقدامات مورد نیاز مدیریت، برنامه‌ریزی و کنترل بحران را انجام دادند و مشکل خاصی وجود نداشت و در مجموع آمادگی دستگاه‌ها در مانور زلزله قابل قبول بود.

استاندار قزوین گفت: عمده مدیران دستگاه‌های خدمت‌رسان به مردم هم در عرصه اعلام وقوع بحران و هم در ستاد مدیریت بحران استانداری حضور دارند که نمایشی از آمادگی برای ارائه خدمت به مردم است.

وی اضافه کرد: امسال به دلیل مدیریت همه‌گیری کرونا و با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان حجم بالایی از تردد را در مسیرهای مواصلاتی استان شاهد خواهیم بود که در این زمینه و به ویژه کاهش تصادفات جاده‌ای باید تدبیر و برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، اعلایی در پایان بیان کرد: یکی از سیاست‌های مهم دولت این است که تصادفات جاده‌ای کاهش پیدا کند و در این راستا باید تمامی دست اندرکاران این حوزه تلاش کنند تا شیرینی مدیریت کرونا و کاهش تعداد فوتی‌ها با تلخی تصادفات جاده‌ای و تلفات ناشی از آن همراه نشود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قزوين استاندار قزوین سفرهای نوروزی تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان

به گزارش خبرنگار مهر، منصور شیشه فروش بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هشدار بارش‌های رگباری در مناطق جنوب و شرق استان صادر شده است.

وی افزود: بر این اساس مدیریت بحران به دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در ادامه فعالیت سامانه بارشی طی امروز تا اخرشب اعلام آماده باش کرده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه شدت بارش‌های رگباری و تند باد طی امروزعصر تا شب در شهرستان‌های نائین، اردستان، خوروبیابانک، ورزنه، نطنز،
شهرضا، دهاقان، سمیرم، بخش انارک، بخش مهاباد وچوپانان پیش بینی شده است، ادامه داد: با توجه به بارش‌های چند روز اخیر و تجمیع رسوبات در مسیر رودخانه‌ها و دهانه پل‌ها و مستعد بودن شرایط سیلاب‌های محلی در مناطق ذکر شده، مدیریت بحران استان اصفهان تقویت نیروهای عملیاتی و تجهیزات دستگاه‌های امدادی برای پیشگیری و کنترل حوادث محتمل ناشی از سیلاب، طوفان و آبگرفتگی معابر شهری و روستایی و جاده‌ها و آمادگی اداره راهداری، شهرداری‌ها، پلیس راه، جمعیت هلال احمر، شرکت‌های آزادراهی، شرکت‌های امداد خودرو، اورژانس، شرکت‌های گاز، آب، برق، آب منطقه‌ای و فاضلاب و دهیاران و ستاد مدیریت بحران فرمانداری‌ها را ابلاغ کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تقویت تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر در جاده‌ها با تأمین اقلام ضروری و پیش بینی ظرفیت‌های اسکان اضطراری را ضروری دانست و گفت: شهروندان باید از انجام سفرهای غیر ضروری در محورهای شمال و شرق استان خودداری کنند.

وی گفت: پرهیز از صعود به ارتفاعات رعایت الزامات ایمنی و توجه به توصیه‌های پلیس در جاده‌ها،
حفاظت محصولات و سازه‌های کشاورزی گلخانه‌ها، واحدهای دام و طیور، شبکه‌های آب و گاز در برابر سیل، تندباد و گرد و خاک و بارش رگبار باران ضروری است.
شیشه فروش با تاکید بر لزوم عدم استقرار، توقف و تردد در مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، پیشگیری و کنترل آبگرفتگی در معابر شهری دهانه پل‌ها و زیر گذرها، تخلیه رسوبات و نخاله از دهانه پل‌ها و بازگشایی مسیر رودخانه‌ها گفت: همچنین تخلیه اضطراری سکونتگاه‌های روستاهای در معرض خطر سیل ضروری است.

کد خبر 6088639

دیگر خبرها

  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • لکه های پرخطر و حادثه خیز، شناسایی شود
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تندباد برای ۱۱ شهرستان اصفهان تا آخر شب
  • ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال