Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی حیدری گفت: ارزش صف‌های خرید نسبت به پایان روز کاری سه شنبه ۵۰ درصد افت کرد و در رقم ۴۶ میلیارد تومان ایستاد و در نهایت معاملات روز چهارشنبه با مازاد تقاضای ۱۶ میلیارد تومانی بسته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ با اشاره به رشد ۷ هزار و ۸۰۸ واحدی شاخص کل بورس اظهار کرد: شاخص کل بورس در روز پایانی معاملات به رقم یک میلیون و ۳۴۵ هزار و ۳۱ واحد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شاخص هم وزن بورس نیز با رشد ۲ هزار و ۶۲۶ واحدی در سطح ۳۴۲ هزار و ۸۰۰ واحدی ایستاد.
این تحلیلگر با بیان اینکه در روز پایانی معاملات بورس ۴۱۷ نماد رشد قیمت داشتند؛ گفت: در پایان معاملات ‌روز چهارشنبه، ۴۱۷ نماد رشد قیمت و ۲۱۴ نماد کاهش قیمت داشته‌اند، گفت: در روز چهارشنبه ۶۶ درصد بازار رشد قیمت و ۳۴ درصد بازار افت قیمت را تجربه کردند.
حیدری با اشاره به ورود ۳۰ میلیاردتومان پول حقیقی به بورس ابراز کرد: چهارشنبه پس از ۶ روز متوالی ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار مثبت شد. 
وی تصریح کرد: در روز چهارشنبه ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم ۱۱ هزار و ۹۱۵ میلیارد تومان کاهش یافت و ارزش معاملات خرد سهام نیز با افزایش ۵ درصدی نسبت به روز سه شنبه به رقم ۳ هزار و ۸۵ میلیارد تومان رسید که ۲۶درصد از معاملات کل بازار را شامل می‌شود. 
حیدری در پایان با بیان اینکه در روز چهارشنبه ارزش صف‌های فروش با ۵۱ درصد کاهش مواجه شد؛ گفت: ارزش صف‌های خرید نسبت به پایان روز کاری سه شنبه ۵۰ درصد افت کرد و در رقم ۴۶ میلیارد تومان ایستاد و در نهایت معاملات روز چهارشنبه با مازاد تقاضای ۱۶ میلیارد تومانی بسته شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: میلیارد تومان روز چهارشنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۸۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات

سکه طرح قدیم امروز با افت ۹۵۰ هزار تومانی ۳۸ میلیون و ۲۹۰ هزار و طرح جدید نیز با کاهش یک میلیون و ۴ هزار تومانی ۴۱ میلیون و ۴۰۵ هزار معامله شد و حباب آن کاهش یافت.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۳ میلیون و ۴۹۹ هزار در هر گرم قیمت‌گذاری شد، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار، ۱۵ میلیون و ۱۴۶ هزار نرخ‌گذاری شد.

نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بوده. هر گرم طلا امروز با کاهش ۲۳ هزار تومانی روبه‌رو شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت؛ رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس