Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا با حذف تیم‌های پورتو و بایرلورکوزن و صعود بارسا به دور بعدی به اتمام رسید.

خبرگزاری میزان - دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا شب گذشته (پنج‌شنبه) با برگزاری ۸ دیدار به اتمام رسید که در یکی از مهمترین بازی‌ها تیم بارسلونا در حالی که در بازی رفت در نیوکمپ مقابل گالاتاسرای به تساوی صفر به صفر رسیده بود، موفق شد در جهنم ترکیه با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود بگذرد و جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی مارکائو در دقیقه ۲۸ گالاتاسرای را پیش انداخت، اما در ادامه پدری ۳۷ و اوبامیانگ ۴۹ دو گل برای بارسا به ثمر رساندند.

در دیگر بازی حساس دیشب تیم آتالانتا در خانه بایرلورکوزن با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید تا با توجه به پیروزی ۳ بر ۲ در بازی رفت، در مجموع با نتیجه ۴ بر ۲ از سد یاران سردار آزمون گذشت و به جمع ۸ تیم نهایی راه یافت. در این بازی آزمون در دقیقه ۶۱ جایگزین پالاسیوس شد و در سوی مقابل ژرمی بوگا در دقیقه ۱+۹۰ برای آتالانتا گلزنی کرد.

در جدال حساس دیگر تیم پورتو در فرانسه مهمان لیون بود که این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به اتمام رسید تا هم‌تیمی‌های طارمی با باخت ۲ بر یک در مجموع دو دیدار رفت و برگشت از صعود به یک چهارم نهایی ناکام بمانند.

مهدی طارمی در این بازی نیمکت نشین بود و از دقیقه ۷۵ به زمین آمد، اما نتوانست مانع از حذف پورتو شود.

در سایر بازی‌ها موناکو مقابل براگا به تساوی یک بر یک رسید، تا نماینده پرتغال با پیروززی ۳ بر یک در مجموع دو بازی راهی دور بعدی شود. گلاسکو رنجرز هم با وجود شکست ۲ بر یک مقابل پارتیزان بلگراد صربستان در نهایت با برتری ۴ بر ۲ جواز صعود به یک چهارم نهایی را کسب کرد.

پیش از این صعود تیم لایپزیگ به دلیل محروم شدن اسپارتاک مسکو از سوی یوفا، قطعی شده بود. تیم‌های اینتراخت فرانکفورت و وستهام هم با غلبه بر بتیس و سویا به جمع ۸ تیم نهایی رسیدند.

بیشتر بخوانید: لیگ قهرمانان اروپا| وداع تلخ بانوی پیر با شکست تحقیر آمیز مقابل ویارئال/ صعود چلسی با پیروزی در خانه لیل

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ اروپا لیگ اروپا پورتو مهدی طارمی بایرلورکوزن سردار آزمون بارسلونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ بارسا پورتو لیگ اروپا لیگ اروپا پورتو مهدی طارمی بایرلورکوزن سردار آزمون بارسلونا لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی

تیم فوتبال پورتو در شبی که مهاجم ایرانی‌اش یک گل زد و یک گل هم ساخت، سه امتیاز گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پورتو شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و‌‌دوم لیگ برتر پرتغال میزبانش چاوز را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که در ترکیب اصلی قرار داشت آخرین گل بازی را در دقیقه 73 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او علاوه بر این، در دقیقه 1+45 پاس گل دوم تیمش را هم به اوانیلسون داد. گل نخست پورتو نیز در دقیقه 27 توسی چیکو کنسیسائو به ثمر رسید. پیروزی پورتو در شرایطی رقم خورد که حریفش از دقیقه 28 با اخراج جونیور پیوس در سمت چپ خط دفاعی، 10 نفره به بازی ادامه داد. طارمی تا دقیقه 83 در میدان حضور داشت و جای خود را به گونسالو بورگس داد.

طارمی 15 دقیقه بازی کرد، پورتو 2 امتیاز از دست داد

 

پورتو با این نتیجه 76 امتیازی شد تا جایگاهش در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال را تثبیت کند. طارمی و یارانش هیچ شانسی برای به پایان رساندن لیگ در جایگاهی بالاتر از این ندارند و سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را هم از دست داده‌اند. ماندن در رده سوم جدول اما پورتو را به مرحله گروهی فصل آینده لیگ اروپا خواهد برد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی
  • پاس گل تماشایی مهدی طارمی به اوانیلسون مقابل چاوز (چاوز 0-2 پورتو)
  • پورتو فریاد مهدی طارمی را قاب گرفت |‌ عکس
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • فریاد مهدی طارمی در پورتو قاب شد
  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • ساعت پخش بازی آاس رم و بایر لورکوزن امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ آزمون سخت یاران سردار