Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@09:47:31 GMT

یک کشته و ۸ مجروح در عروسی خونین جیرفت

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۸۴۵۶

یک کشته و ۸ مجروح در عروسی خونین جیرفت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ایرنا، شبانگاه پنجشنبه برخی رسانه‌های محلی اعلام کردند که در مراسم عروسی واقع در روستای کریم‌آباد جیرفت استفاده از سلاح ساچمه‌ای یک کشته و هشت مجروح برجای گذاشت.

به دنبال این رویداد با مسئولان محلی تماس گرفتیم که ضمن تایید این رویداد اعلام کردند فرد جانباخته کودکی سه ساله بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی شاهدان در این مراسم اعلام کرده‌اند عامل تیراندازی پس از این واقعه متواری شده است؛ تلاش ماموران برای دستگیری فرد متواری از همان دیشب در دستور کار قرار گرفته است.

شهرستان جیرفت در ۲۳۸ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

برخی شهروندان بنا بر رسمی غیرمتعارف، نامناسب و خطرناک، در مراسم شادی خود از تیراندازی با سلاح با هدف ایجاد نشاط بیشتر استفاده می کنند که بارها مشاهده شده در نتیجه این اقدام حوادثی غیرقابل جبران مانند کشته یا مجروح شدن افراد به وقوع می پیوندد و ضرورت دارد خانواده ها مانع چنین اقدام هایی در مراسم خود شوند.

کد خبر 665033 برچسب‌ها استان‌ کرمان حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کرمان حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۸۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت

به گزارش خبرنگار مهر، حامد صادقی، صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: به همت نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جیرفت در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال ۲۸۰۰ متر مربع از اراضی ملی آباد بخش مرکزی که چندی پیش توسط افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود از ید سودجویان خارج شد.

وی افزود: مردم طبیعت دوست می‌توانند در تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و … اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

کد خبر 6089926

دیگر خبرها

  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • ساخت یک شهرک جدید؛ تهدیدی برای شهر باستانی جیرفت!
  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • تهدیدی برای شهر باستانی جیرفت
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • فیلم/ بمباران خونین شب گذشته در رفح