Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@17:45:47 GMT

خروج هر گونه مرغ کشتاری از استان ایلام ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۸۵۱۹

خروج هر گونه مرغ کشتاری از استان ایلام ممنوع است

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام خواستار فعالیت تیم‌های بازرسی از بازار در ایام تعطیلات نوروز شد و از توزیع میوه دولتی تنظیم بازار شب عید با بالاترین میزان عرضه در بین مردم خبر داد و گفت: مایحتاج مردم در شب عید تأمین شده است و برای تنظیم بازار ارزاق دولتی در اختیار مردم قرار می‌گیرد و میوه‌ی دولتی تنظیم بازار شب عید با بالاترین میزان عرضه در اختیار مردم قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از  توزیع هوشمند کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در شب عید خبر داد و اظهار داشت:  تلاش اعضای کارگروه تنظیم بازار برای ارائه ارزاق با قیمت مناسب به مردم جای تقدیر دارد و در این زمینه استمرار فعالیت‌ها را تا ماه رمضان خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در استان یکی از نیازهای اساسی استان را صنعت بسته بندی دانست و افزود:  این حلقه‌ی مفقوده در استان دیده می‌شود و باید با برنامه ریزی و سیاست گذاری در سال آتی نسبت به رفع آن اقدام کنیم و واحدهایی را در این خصوص فعال کنیم.

استاندار ایلام خاطر نشان کرد: خروج هر گونه مرغ کشتاری از استان ممنوع است و نیروی انتظامی در این زمینه پایش داشته باشند و در صورت مشاهده برخورد کنند، همچنین بر خروج کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان هم نظارت صورت گیرد، تیم بازرسی ادارات باید در بازار حضور داشته باشند و تا پایان تعطیلات گشت‌ها فعال باشد و کشیک دستگاه‌ها نیز برقرار باشد.

بهرام‌نیا در ادامه گفت: تیم اقتصادی استانداری هم فعال است و به صورت روزانه فعالیت‌های بازار را رصد می‌کند، بحث قیمت کالاهای اساسی را از طریق صدا و سیما و رسانه‌های استان برای مردم اطلاع رسانی کنید و در صورت بروز تخلف حتما پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

وی افزود: کشتارگاه‌ها در ایام نوروز فقط یک روز مجوز تعطیلی دارند، نیروی انتظامی با کارگروه تنظیم بازار در زمان توزیع میوه‌ی شب عید و دیگر اقلام همکاری کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: نظارت پایش تنظیم بازار شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود

یکی از رهبران مقاومت فلسطین به المیادین تاکید کرد که «جنبش حماس همچنان در حال بررسی پیشنهاد اشغالگران در مذاکرات است، اما انتظار زیادی برای پذیرش آن وجود ندارد، مگر اینکه اصلاحات اساسی در آن اعمال شود».

به گزارش ایسنا، یکی از رهبران مقاومت فلسطین به المیادین گفت که پیشنهاد اسرائیل در مذاکرات نشان‌دهنده تغییری اساسی در موضع نیست و پاسخ روشنی به موضوع عقب‌نشینی و آتش‌بس جامع نمی‌دهد.

این عضو مقاومت گفت که جنبش حماس هنوز در حال بررسی این پیشنهاد است، اما انتظار زیادی برای قبول کردن آن نباید وجود داشته باشد، مگر اینکه اصلاحات اساسی در آن انجام شود.

هانی الدالی کارشناس مسائل مقاومت فلسطین در خصوص موارد جدید پیشنهادی اسرائیل در خصوص مذاکرات آتش‌بس به المیادین گفت: یکی از موارد این است که ۲۰ تا ۴۰ اسیر غیرنظامی و ۴ یا ۵ سرباز زن یا سالخورده نظامی در ازای تعدادی از اسیران فلسطینی که در زندان‌های اشغالگران به حبس ابد محکوم شده‌اند، آزاد شوند.

وی ادامه داد: اشغالگران در خصوص روند عقب نشینی از خط مرکزی از ابتدای خیابان الرشید تا منطقه جحرالدیک انعطاف نشان داده و بازگشت آوارگان نیز شاهد انعطاف آنها است.

الدالی خاطرنشان کرد که پیشنهادات اشغالگران شروط یک معامله جزئی است نه یک معامله کامل.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  • خبر خوب برای خریداران مسکن / آغاز عقد قراردادهای رایگان در «خودنویس»
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت
  • هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید