Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@19:52:46 GMT

برپایی کاروان خودرویی جشن نیمه شعبان در بروجرد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۸۵۶۵

برپایی کاروان خودرویی جشن نیمه شعبان در بروجرد

حسنوند گفت: کاروان خودرویی جشن نیمه شعبان در بروجرد برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد حسنوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار سفیرافلاک ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان، اظهار داشت: یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان نیمه شعبان است که برنامه های مختلفی برای امروز در نظر گرفته شده که در بروجرد اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از برنامه های امروز در بروجرد، برپایی کاروان خودرویی در سطح شهر است که با حضور شهروندان انجام می شود، همچنین توزیع بسته های معیشتی و اهدای جهیزیه در این روز به نیازمندان اهدا می گردد.

فرمانده سپاه بروجرد عنوان کرد: برپایی ایستگاه های صلواتی، طبخ و توزیع غذای گرم در بین خانوارهای محروم، تجلیل از فعلان عرصه مهدویت، ذبح گوسفند و توزیع گوشت در بین خانوارهای نیازمند، برگزاری مسابقات نقاشی و اجرای سرودهای خیایانی از دیگر برنامه های امروز در بروجرد می باشد.

وی تصریح کرد: امروز در فضای مجازی نیز تولید محتوا و نشر در شبکه های اجتماعی با محوریت نیمه شعبان انجام می شود و اجرای پویش های مجازی با موضوع مهدویت بخشی از برنامه های در نظر گرفته به مناسبت این روز بزرگ است.

حسنوند بیان کرد: همه ارادتمندان و عاشقان اهل بیت(عج) و منتظرات منجی عالم بشریت تلاش می کنند تا در این روز ارادت خود را به مولا نشان دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۸۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!

تیم فوتبال آرسنال امروز در یک بازی حساس مقابل تاتنهام به پیروزی رسید و موقتا صدرنشین شد تا کورس قهرمانی به بین تیم آرتتا و گواردیولا همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش مشرق، تیم آرسنال امروز از هفته سی‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در دیداری خارج از خانه به مصاف تاتنهام رفت که این بازی درنهایت با نتیجه ۳-۱ به سود توپچی‌ها به پایان رسید.

شاگردان آرتتا نیمه نخست را طوفانی آغاز کردند و با گل به خودی پیرامیل هویبرگ در دقیقه ۱۵ از تاتنهام پیش افتادند. حملات آرسنال بیشتر شد و بوکایو ساکا در دقیقه ۲۷ و کای هاورتس در دقیقه ۳۸ به ترتیب گل‌های دوم و سوم را به ثمر رساندند تا توپچی‌ها برنده این نیمه باشند.

در نیمه دوم تاتنهام در دقیقه ۶۱ توسط کریستین رومرو یکی از گل‌های خورده را با استفاده از اشتباه داوید رایا جبران کرد. هئونگ مین سون ستاره کره‌ای تاتنهام در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی اختلاف را با آرسنال به یک گل رساند اما زمان برای تغییر نتیجه کافی نبود تا تاتنهام یک شکست خانگی را متحمل شود.

آرسنال با این پیروزی ۸۰ امتیازی شد و با ۲ بازی بیشتر از منچسترسیتی صدرنشین شد. اختلاف توپچی‌ها با سیتی در حال حاضر ۴ امتیاز است.

دیگر خبرها

  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • وضعیت آب و هوا امروز ۷ اردیبهشت/ نیمه شرقی کشور بارانی می‌شود
  • وضعیت آب و هوا امروز ۷ اردیبهشت؛ نیمه شرقی کشور بارانی می‌شود
  • بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه